Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

ФБР назвало безпілотні автомобілі Google смертельною зброєю

ФБР назвало безпілотні автомобілі Google смертельною зброєю
Фото: transportationblog.dallasnews.com
ФБР проаналізувало переваги та небезпеки масового використання безпілотних автомобілів.

ФБР побоюється, що автомобілі з автономним управлінням, зокрема, такі, над якими працює Google, у майбутньому полегшать злочинцям уникати переслідування поліцією.

Про це йдеться у звіті ФБР, який отримала газета The Guardian.

ФБР припускає, що Конгрес схвалить використання автономних автомобілів через п'ять або сім років. Аналітики спецслужби прогнозують, що автономні автомобілі "революціонізують" процес переслідування поліцією злочинців. Окрім цього, терористи можуть використовувати такі автомобілі як смертельну зброю.

У розділі документу із назвою "Багатозадачність" йдеться, що зловмисники, до прикладу, отримають змогу відстрілюватися від поліції обома руками, не відволікаючись на керування транспортом.

На думку працівників ФБР, злочинці також можуть зламувати комп'ютерні програми автомобілів і змушувати їх рухатися із порушенням правил дорожнього руху, створюючи аварійні ситуації, або закладати в автономні транспортні засоби бомби і відправляти їх на вказані адреси.

ЧИТАЙТЕ: Боротьба за автомобілі майбутнього

Разом з тим у ФБР впевнені, що автономні автомобілі дійсно можуть знизити кількість дорожньо-транспортних пригод, і стануть у нагоді самої поліції. Використання таких автомобілів допоможе скоротити час переслідування злочинців.

Вперше технологію управління автомобілем за допомогою комп'ютера корпорація Google випробувала у 2010 році. Окрім комп'ютера, безпілотні транспортні засоби обладнані системою лазерних далекомірів і відеокамер. Зараз Google обмежує швидкість свого автономного автомобіля 40 км/год.

У травні 2012 року департамент транспортних засобів американського штату Невада першим видав ліцензію, яка дозволила випустити безпілотні автомобілі на громадські дороги штату. У вересні того ж року такий дозвіл видав губернатор штату Каліфорнія.

У грудні 2012 році шведська компанія Volvo Car заявила, що до 2020 року планує оснастити технологією автономного управління весь модельний ряд.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян