Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Google пообіцяв через шість років почати випуск безпілотних автомобілів

Google пообіцяв через шість років почати випуск безпілотних автомобілів
Фото: transportationblog.dallasnews.com
Google з 2009 року працює над створенням безпілотного автомобіля. Керівник проекту прогнозує, що на ринок такі автомобілі надійдуть через шість років, після тестувань і вирішення ліцензійних питань.

Керівник проекту безпілотних автомобілів Google Кріс Армсон повідомив виданню Wall Street Journal, що компанія розпочала переговори зі світовими автовиробниками про можливість масового виробництва автомобілів із ​​системою автоматичного управління від Google.

За словами Армсона, комерційне використання безпілотних автомобілів розпочнеться через шість років. Він зазначив, що керівництво Google поки що до не вирішило, чи варто виробляти автомобілі самостійно, або ж надати своє програмне забезпечення багатьом автовиробникам. Також компанія ще не вирішила питання, пов'язані із ліцензуванням технології Google для використання в автомобілях сторонніх виробників.

Видання зазначає, що співзасновник Google Сергій Брін у 2012 році прогнозував, що масовим виробництво безпілотних автомобілів стане у 2017 році.

ЧИТАЙТЕ: Дев'ять автомобілів, які вміють їздити без водія

Кріс Армсон визнав, що вартість безпілотного авто зараз є високою. Найдорожчим компонентом у системі є установка з 64 лазерів, яка встановлюється на даху авто і яка постійно сканує навколишні об'єкти і в реальному часі створює 3D-карту дороги. Однак Армсон зазначив, що зі збільшенням обсягів виробництва вартість компонентів знизиться.

Тестування безпілотних автомобілів Google на різних дорогах триває вже декілька років, зокрема, у Німеччині у співпраці з автовиробником Mercedes-Benz.

Проект безпілотного автомобіля від Google стартував у 2009 році у лабораторії Google X. Інженери цієї лабораторії працюють над багатьма інноваційними розробками, найвідомішою з яких зараз є Google Glass.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times