Google випередив Facebook у продажу медійної реклами
Про це свідчать дослідження компанії eMarketer.
Згідно з даними служби, Google цьогоріч очікує отримати $2,3 млрд від продажу медійної реклами, порівняно з $1,38 млрд роком раніше. Це приблизно 15,4% всього ринку в США (у 2011 році частка Google становила 13,5%). Такі показники не враховують витрат на виплати партнерам Google.
Натомість, eMarketer знизила прогноз виручки Facebook від продажу цього виду реклами. Експерти прогнозують, що соціальна мережа згідно з підсумками цього року продасть реклами на $2,16 млрд, порівняно з $1,74 млрд у 2011. Частка ринку Facebook складе 14,4%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через два роки кожен 12-й коментар чи "лайк" в інтернеті будуть проплаченими
Раніше аналітики eMarketer очікували від Facebook $2,58 млрд виручки від реклами.
Окрім того, агентство оцінило доходи Facebook від мобільної реклами у США майже вдвічі нижче, ніж у сервісу мікроблогів Twitter ($72,7 млн у порівняно з $129,7 млн) незважаючи на значно більше охоплення ринку.
Беззаперечним лідером цього ринку залишається Google - його сумарний дохід від мобільної реклами цьогоріч сягнув $1,4 млрд в поточному році.