Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Facebook тестує мережу мобільної реклами

Facebook тестує мережу мобільної реклами
Фото: themobileblog.co.uk
Найбільша соціальна мережа у світі розпочала тестування нової рекламної мережі, яка дозволить компанії збільшити прибуток за рахунок розміщення рекламних оголошень у сторонніх додатках для мобільних пристроїв.

Новий сервіс дозволить рекламодавцям таргетувати рекламу за допомогою банерів у сторонніх мобільних додатках, а також розміщувати посилання, що ведуть на центр додатків соціальної мережі або на мобільний сайт Facebook, інформує Techcrunch.

Як повідомляють у компанії, зараз сервіс тестують на мобільних додатках під iOS і Android. В рамках тестування користувачам демонструють мобільну рекламу в додатках, що не відносяться до Facebook.

У соціальній мережі сподіваються, що нова мережа мобільної реклами дозволить рекламодавцям таргетувати рекламу в залежності від віку, статі, місця розташування і підписок користувача.

Окрім цього, для таргетингу можна буде використовувати статистику відвідування користувачем мобільних сайтів, на які він заходив зі свого акаунта у соціальній мережі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через два роки кожен 12-й коментар чи "лайк" в інтернеті будуть проплаченими

Як підрахували у компанії eMarketer, в поточному році на мобільній рекламі соціальна мережа Facebook може заробити $72,7 млн.

Як повідомили у каліфорнійському відділенні компанії, вони сподіваються, що розміщення оголошень у додатках за межами соціальної мережі сподобається користувачам і стане зручним способом знайти нові цікаві додатки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий iPhone посприяв росту акцій Facebook

Зазначимо, що основний прибуток Facebook приносить саме реклама, однак перший сервіс із розміщення рекламних оголошень всередині свого мобільного додатку компанія випустила лише в березні цього року.

Сьогодні найбільша у світі соціальна мережа може претендувати тільки на 2,8% від $2,61 млрд американського ринку реклами всередині мобільних додатків. Це шостий за рахунком результат в річному рейтингу, де перше місце займає Google із 55% ринку. 

Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
Стратегія мужності. Наступна фаза російсько-української війни – Hudson Institute
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
З голуба миру на яструба війни. Як росія атакувала Францію і радикалізувала Еммануеля Макрона – The Economist
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
кремль у захваті від того, як США вагаються щодо допомоги Україні. Як збуджені пропагандони путіна плекають перспективу повернення Трампа – Джулія Девіс
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом