Facebook тестує мережу мобільної реклами
Новий сервіс дозволить рекламодавцям таргетувати рекламу за допомогою банерів у сторонніх мобільних додатках, а також розміщувати посилання, що ведуть на центр додатків соціальної мережі або на мобільний сайт Facebook, інформує Techcrunch.
Як повідомляють у компанії, зараз сервіс тестують на мобільних додатках під iOS і Android. В рамках тестування користувачам демонструють мобільну рекламу в додатках, що не відносяться до Facebook.
У соціальній мережі сподіваються, що нова мережа мобільної реклами дозволить рекламодавцям таргетувати рекламу в залежності від віку, статі, місця розташування і підписок користувача.
Окрім цього, для таргетингу можна буде використовувати статистику відвідування користувачем мобільних сайтів, на які він заходив зі свого акаунта у соціальній мережі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через два роки кожен 12-й коментар чи "лайк" в інтернеті будуть проплаченими
Як підрахували у компанії eMarketer, в поточному році на мобільній рекламі соціальна мережа Facebook може заробити $72,7 млн.
Як повідомили у каліфорнійському відділенні компанії, вони сподіваються, що розміщення оголошень у додатках за межами соціальної мережі сподобається користувачам і стане зручним способом знайти нові цікаві додатки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий iPhone посприяв росту акцій Facebook
Зазначимо, що основний прибуток Facebook приносить саме реклама, однак перший сервіс із розміщення рекламних оголошень всередині свого мобільного додатку компанія випустила лише в березні цього року.
Сьогодні найбільша у світі соціальна мережа може претендувати тільки на 2,8% від $2,61 млрд американського ринку реклами всередині мобільних додатків. Це шостий за рахунком результат в річному рейтингу, де перше місце займає Google із 55% ринку.