Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Facebook тестує мережу мобільної реклами

Facebook тестує мережу мобільної реклами
Фото: themobileblog.co.uk
Найбільша соціальна мережа у світі розпочала тестування нової рекламної мережі, яка дозволить компанії збільшити прибуток за рахунок розміщення рекламних оголошень у сторонніх додатках для мобільних пристроїв.

Новий сервіс дозволить рекламодавцям таргетувати рекламу за допомогою банерів у сторонніх мобільних додатках, а також розміщувати посилання, що ведуть на центр додатків соціальної мережі або на мобільний сайт Facebook, інформує Techcrunch.

Як повідомляють у компанії, зараз сервіс тестують на мобільних додатках під iOS і Android. В рамках тестування користувачам демонструють мобільну рекламу в додатках, що не відносяться до Facebook.

У соціальній мережі сподіваються, що нова мережа мобільної реклами дозволить рекламодавцям таргетувати рекламу в залежності від віку, статі, місця розташування і підписок користувача.

Окрім цього, для таргетингу можна буде використовувати статистику відвідування користувачем мобільних сайтів, на які він заходив зі свого акаунта у соціальній мережі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Через два роки кожен 12-й коментар чи "лайк" в інтернеті будуть проплаченими

Як підрахували у компанії eMarketer, в поточному році на мобільній рекламі соціальна мережа Facebook може заробити $72,7 млн.

Як повідомили у каліфорнійському відділенні компанії, вони сподіваються, що розміщення оголошень у додатках за межами соціальної мережі сподобається користувачам і стане зручним способом знайти нові цікаві додатки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий iPhone посприяв росту акцій Facebook

Зазначимо, що основний прибуток Facebook приносить саме реклама, однак перший сервіс із розміщення рекламних оголошень всередині свого мобільного додатку компанія випустила лише в березні цього року.

Сьогодні найбільша у світі соціальна мережа може претендувати тільки на 2,8% від $2,61 млрд американського ринку реклами всередині мобільних додатків. Це шостий за рахунком результат в річному рейтингу, де перше місце займає Google із 55% ринку. 

Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен
Трамп відкрито діє під рефлексивним контролем росії. Українські успіхи на дальніх дистанціях – Філліпс О'Брайен