Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Політики витратять близько 300 млн грн на зовнішню рекламу

Політики витратять близько 300 млн грн на зовнішню рекламу
Білборд у Дніпродзержинську. Фото: dndz.com.ua
Порівняно з президентською кампанією 2010 р., витрати учасників парламентських виборів на зовнішню рекламу збільшилися на 10-15%. Вони становлять 20% рекламного бюджету партій і четверть бюджету мажоритарників. Очікується, що оператори ринку зовнішньої реклами зароблять до 300 млн грн завдяки виборам.

Пояснюється це тим, що в цих парламентських виборах беруть участь як партії, так і кандидати, які балотуються за мажоритарними округами.

Найбільше грошей учасники виборів витрачають на рекламу по телебаченню - вона "з'їдає" до 50% рекламних бюджетів. На відміну від партій, мажоритарники витрачають значно менше коштів на телебачення, воліючи рекламу в регіональній пресі і зовнішню рекламу, пише forbes.ua.

"Від розміщення політичної реклами на щитах оператори за підсумками року зможуть заробити 250-300 млн грн", - прогнозує виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.

За його словами, в 2012 році обсяг ринку зовнішньої реклами складе 1,45 млрд грн. Це на 45% більше, ніж за підсумками минулого року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Білборд з котом і бабусею заклеїли через нецензурне слово

За даними видання, у Києві оренда білборда розміром 3 на 6 метрів коштує в середньому 3500 грн. на місяць. Розміщення політичної реклами обійдеться в 5500 грн.

Приховану рекламу на щитах і білбордах в цьому році почали розміщувати ще в січні: це були Партія Регіонів і КПУ. Зараз вони лідери за кількістю щитів. До кінця серпня ПР орендувала майже 5 тис площин, а КПУ - трохи більше 2 тис в 30 найбільших містах країни.

Згідно з даними директора дослідницької компанії Doors Consulting Сергій Смоляра, у березні почалася рекламна компанія Наталії Королевської, а в квітні стартувала рекламна кампанія партії Королевської "Україна - вперед!". Її реклама присутня на 613 носіях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Золотий мандат

Опозиційні партії почали розміщувати рекламу в травні, але особливу активність проявили в серпні. До початку вересня "Батьківщина" орендувала майже 1200 бордів, УДАР - 560, а "Свобода" Олега Тягнибока була присутня на 21 носієві.

Загалом в Україні 80 тис щитів для розміщення зовнішньої реклами. Станом на 25 серпня, 16 тис використовуються для політичної реклами. За прогнозами експертів, ближче до виборів кожен четвертий білборд буде зайнятий рекламою партії або кандидата по мадоритарному округу.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян