Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через два роки кожен 12-й коментар чи "лайк" в інтернеті будуть проплаченими

Через два роки кожен 12-й коментар чи
Фото: watcher.com.ua
Несправжні підписники, "лайки" і відгуки в інтернеті стають усе популярнішими, а через два роки їх кількість збільшиться вдесятеро.

Про це свідчить нове дослідження компанії Gartner, інформує Techcrunch.

Згідно з ним, сьогодні в Інтернеті проплаченими є 1% - 4% соціальних взаємодій. Але, як вважають дослідники, з часом ситуація лише погіршуватиметься, і вже до 2014-го року близько 10% -15% всіх соціальних відгуків та інших видів соціальної взаємодії будуть підробленими. 

Що цікаво, на цьому ринку вже з’являються цілі компанії, які просувають ідею оплати за активність користувачів. Вони платять навіть за "обміни" на Facebook та позначення відеороликів YouTube "улюбленими", щоб підняти їх рейтинг в чартах.

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Наприклад, компанія PaidPerTweet використовує не лише пряму грошову винагороду за "лайки" і "твіти", але й різні дисконтні купони.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 83 млн користувачів Facebook виявились ботами

Яскравим прикладом використання проплачених підроблених фанатів є кандидат в президенти США Мітт Ромні (Mitt Romney), який на початку цього року був викритий у залученні тисячі підроблених послідовників у Twitter.

Gartner прогнозує, що протягом найближчих двох років принаймні дві компанії зі списку Fortune 500 опиняться під слідством Федеральної комісії з торгівлі США (FTC) за підроблені рейтинги та огляди. У 2009 році FTC заявила, що "позитивні відгуки, розміщені без повного розкриття компенсації (якщо така мала місце), можуть бути розцінені як неправдива реклама, або як такі, що вводять покупця в оману".

На думку аналітиків дослідницької компанії Gartner, така ситуація призводить до того, що споживачі перестають вірити різним оцінкам і рейтингам, створеним на основі аналізу взаємодії в соціальних мережах.

Окрім того, користувачі стають більш обережними і обмежують своє спілкування лише з "перевіреними" контактами і брендами. 

Дослідники також зазначають, що до вирішення цього питання повинні долучилися й самі сервіси – Twitter, Facebook та інші. Вони хочуть заробляти гроші на рекламі, а так куплена соціальна активність може поставити під загрозу всю бізнес-модель соціальних мереж. 

Трамп продовжує просувати російський погляд на війну. Давоська
Трамп продовжує просувати російський погляд на війну. Давоська "еліта" не визначилася щодо поточної спроможності України – Філліпс О’Брайен
Як по маслу. росія не звертає увагу на невдоволення населення через інфляцію, годуючи військову машину – CEPA
Як по маслу. росія не звертає увагу на невдоволення населення через інфляцію, годуючи військову машину – CEPA
Медовий місяць тривав недовго. Як кремлівські пропагандисти перетравлюють погрози Трампа щодо санкцій – Джулія Девіс
Медовий місяць тривав недовго. Як кремлівські пропагандисти перетравлюють погрози Трампа щодо санкцій – Джулія Девіс
Всередині білорусі. Як працює секретна програма з підриву ЄС – Politico
Всередині білорусі. Як працює секретна програма з підриву ЄС – Politico
Безглуздий хрестовий похід путіна. Як саботувати і розвалити імперію – Ендрю Таннер
Безглуздий хрестовий похід путіна. Як саботувати і розвалити імперію – Ендрю Таннер
"Бури, бейбі, бури". Як Дональд Трамп може покласти край правлінню путіна – TIME
Трамп, росія, Європа, Китай: нічого невідомо. Навіть зараз – Едвард Лукас
Трамп, росія, Європа, Китай: нічого невідомо. Навіть зараз – Едвард Лукас
Курський фронт у світі StarCraft. Зерги трохи послабили натиск, а террани продовжують тримати оборону – Ендрю Таннер
Курський фронт у світі StarCraft. Зерги трохи послабили натиск, а террани продовжують тримати оборону – Ендрю Таннер