Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Hyundai нарощує попит: пасажиропотік зріс на 3-9%

Hyundai нарощує попит: пасажиропотік зріс на 3-9%
Фото: parovoz.com
Державна адміністрація залізничного транспорту України повідомляє, що на напрямку Харків-Київ-Харків кількість пасажирів у вагонах першого класу в серпні 2012 року зросла на 3%, другого класу - на 5%, порівняно з липнем цього року.

Про це повідомили у п'ятницю, 31 серпня, у прес-службі відомства.

На напрямку Львів-Київ-Львів кількість пасажирів у вагонах першого класу виросла на 3%, другого класу - на 4%.

На маршруті Донецьк-Київ-Донецьк кількість пасажирів у першому класі зросла на 2%, у другому - на 5%.

Також в поїзді №154Д Донецьк-Київ (час відправлення - 16 год 50 хв) спостерігалося найбільш інтенсивне зростання пасажиропотоку. Зокрема в серпні, порівняно з липнем, наповнення вагонів другого класу цього поїзда зросла на 9%, першого класу - на 3%.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Український конкурент Hyundai успішно пройшов випробування

Окрім того, "Укрзалізниця" відзначає, що напередодні святкових і вихідних днів в серпні спостерігалася стовідсоткова наповненість "українських експресів" №164О Київ-Харків, №152К Київ-Донецьк і №169Л Київ-Львів.

Згідно з оперативними даними фахівців "Укрзалізниці", найбільш популярним маршрутом "українських експресів" залишається напрямок Харків - Київ - Харків, попит на який становить близько 80%.

Наповнення напрямків Львів-Київ-Львів і Донецьк-Київ-Донецьк у серпні становила в середньому близько 30%, а в окремі дні підвищеного попиту - до 50%.

Восени залізниця запустить маршрут сполученням Київ-Дніпропетровськ

Загалом від початку впровадження швидкісного руху на території України (27 травня 2012 року), послугами електропоїздів "Український експрес" скористалося близько 240 тис осіб.

Нагадаємо, з 14 серпня 2012 року при оформленні проїзних документів на швидкісні електропоїзди Інтерсіті (+) пасажири сплачують вартість проїзду без ПДВ. "Укрзалізниця" планує в кінці вересня відкрити рух "українських експресів" на маршруті Київ-Дніпропетровськ.

Слід зазначити, що залізницями України під брендом "український експрес" курсують швидкісні електропоїзди виробництва Hyundai Rotem. Постачання 10 нових двосистемних міжрегіональних електропоїздів у дев'ятивагонній комплектації від Hyundai Corporation здійснюються в рамках проекту впровадження в Україні прискореного залізничного руху за контрактом, підписаним з компанією Hyundai Corporation 16 грудня 2010 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Більше не купимо жодного Hyundai, - Азаров

Електропоїзди Hyundai призначені для перевезень пасажирів з експлуатаційною швидкістю до 160 км/год залізницями України із шириною колії 1520 мм на електрифікованих ділянках колії з постійним струмом напругою 3000 В та змінним струмом напругою 25 000 В, частотою 50 Гц.

Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер