Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Hyundai їздитиме ще швидше

Hyundai їздитиме ще швидше
Фото: ЕРА
Державна адміністрація залізничного транспорту України обіцяє, що скоро завершиться підготовка усіх ділянок, якими рухаються швидкісні потяги категорії Інтерсіті+, до збільшення швидкості.

Про це сказав перший заступник начальника Головного пасажирського управління Укрзалізниці Ігор Бреус під час брифінгу сьогодні.

Замало вклали коштів

Ігор Бреус запевнив, що швидкість потягів Hyundai Rotem збільшиться.

"На жаль, те, що до сьогодні вклали в інфраструктуру, дало можливість підвищити швидкість не на всіх ділянках. Водночас не можна виконати такого колосального обсягу робіт у напрямку 700-800 км, аби підвищити разову швидкість 160 км/год. Програму не завершено, швидкість підніматиметься", - сказав чиновник.

Нагадаємо, згідно з експериментальним графіком руху швидкісних потягів, який діятиме до першого вересня цього року, Hyundai повинен долати відстань між Києвом та Харковом за 4 год 25 хв зі швидкістю понад 106 км/год, між Києвом та Львовом – за 4 год 55 хв зі швидкістю понад 116 км/гож, а між Києвом та Донецьком – за 6 год 30 хв зі швидкістю понад 112 км/год.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai поставив новий рекорд: запізнення на 5 годин

Корейський швидкісний потяг регіонального сполучення, згідно з його технічними характеристиками, може розвивати швидкість до 200 км/год.

З того часу, як Hyundai Rotem почав курсувати українськими коліями, він неодноразово затримувався в дорозі з технічних причин, ламався та зупинявся серед поля. Укрзалізниця навіть обіцяла розробити схему компенсації пасажирам Hyundai, які запізнились через затримку потягу. Окрім того, пасажири скаржаться на відсутність обіцяного інтернет-зв'язку в потягах, ланч-боксів у вагонах першого класу та постійні поломки кондиціонерів.

В Україні працює Крюківський вагонобудівний завод, який випускає регіональні швидкісні потяги, які також можуть розвивати швидкість до 200 км/год та коштують значно дешевше за корейські аналоги. Проте Укрзалізниця відмовилась від їх придбання.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян