Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Hyundai їздитиме ще швидше

Hyundai їздитиме ще швидше
Фото: ЕРА
Державна адміністрація залізничного транспорту України обіцяє, що скоро завершиться підготовка усіх ділянок, якими рухаються швидкісні потяги категорії Інтерсіті+, до збільшення швидкості.

Про це сказав перший заступник начальника Головного пасажирського управління Укрзалізниці Ігор Бреус під час брифінгу сьогодні.

Замало вклали коштів

Ігор Бреус запевнив, що швидкість потягів Hyundai Rotem збільшиться.

"На жаль, те, що до сьогодні вклали в інфраструктуру, дало можливість підвищити швидкість не на всіх ділянках. Водночас не можна виконати такого колосального обсягу робіт у напрямку 700-800 км, аби підвищити разову швидкість 160 км/год. Програму не завершено, швидкість підніматиметься", - сказав чиновник.

Нагадаємо, згідно з експериментальним графіком руху швидкісних потягів, який діятиме до першого вересня цього року, Hyundai повинен долати відстань між Києвом та Харковом за 4 год 25 хв зі швидкістю понад 106 км/год, між Києвом та Львовом – за 4 год 55 хв зі швидкістю понад 116 км/гож, а між Києвом та Донецьком – за 6 год 30 хв зі швидкістю понад 112 км/год.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai поставив новий рекорд: запізнення на 5 годин

Корейський швидкісний потяг регіонального сполучення, згідно з його технічними характеристиками, може розвивати швидкість до 200 км/год.

З того часу, як Hyundai Rotem почав курсувати українськими коліями, він неодноразово затримувався в дорозі з технічних причин, ламався та зупинявся серед поля. Укрзалізниця навіть обіцяла розробити схему компенсації пасажирам Hyundai, які запізнились через затримку потягу. Окрім того, пасажири скаржаться на відсутність обіцяного інтернет-зв'язку в потягах, ланч-боксів у вагонах першого класу та постійні поломки кондиціонерів.

В Україні працює Крюківський вагонобудівний завод, який випускає регіональні швидкісні потяги, які також можуть розвивати швидкість до 200 км/год та коштують значно дешевше за корейські аналоги. Проте Укрзалізниця відмовилась від їх придбання.

Геополітика: бувай, Байден. Президентство Гарріс визначатиметься Україною та іншими зовнішніми кризами. Частина 2 – Ендрю Таннер
Геополітика: бувай, Байден. Президентство Гарріс визначатиметься Україною та іншими зовнішніми кризами. Частина 2 – Ендрю Таннер
Останній традиційний атлантист Джо Байден. Уроки президентства і зовнішньої політики у воєнний час – Сем Грін
Останній традиційний атлантист Джо Байден. Уроки президентства і зовнішньої політики у воєнний час – Сем Грін
росіяни видихаються, їм не вистачає бойової броньованої техніки. Але поки достатньо живої сили – Том Купер
росіяни видихаються, їм не вистачає бойової броньованої техніки. Але поки достатньо живої сили – Том Купер
Відступ з Кринок: український Дьєпп. Україна ще не сказала своє останнє слово стосовно плацдармів. Частина І – Ендрю Таннер
Відступ з Кринок: український Дьєпп. Україна ще не сказала своє останнє слово стосовно плацдармів. Частина І – Ендрю Таннер
Кіберкампанія росії переноситься на фронт в Україні. Вона спрямована на військовослужбовців – Ден Блек
Кіберкампанія росії переноситься на фронт в Україні. Вона спрямована на військовослужбовців – Ден Блек
Добре, що План А спрацював. Чого очікувати від другого терміну Урсули фон дер Ляєн – Джеймс Батчік
Добре, що План А спрацював. Чого очікувати від другого терміну Урсули фон дер Ляєн – Джеймс Батчік
CrowdStrike: випадки та проєкти. Загроза кібератак значно перевищує ядерну ескалацію – Едвард Лукас
CrowdStrike: випадки та проєкти. Загроза кібератак значно перевищує ядерну ескалацію – Едвард Лукас
Раптом Трамп виглядає старішим і божевільнішим. Тепер республіканці мають кандидата, який не може навести чіткий аргумент або закінчити речення – Енн Епплбом
Раптом Трамп виглядає старішим і божевільнішим. Тепер республіканці мають кандидата, який не може навести чіткий аргумент або закінчити речення – Енн Епплбом