Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Неполадки поїздів Hyundai обіцяють відремонтувати впродовж трьох місяців

Неполадки поїздів Hyundai обіцяють відремонтувати впродовж трьох місяців
Фото: parovoz.com
Пасажири швидкісних поїздів Hyundai можуть протягом літа скаржитися на якість послуг залізниці. Їхні зауваження обіцяють розглянути і виправити.

Про це сказав менеджер проекту Hyundai Rotem Донг Хун Лі, інформує finance.ua.

За його словами, функціональні проблеми в роботі поїздів вирішать впродовж перших трьох місяців експлуатації.

Він також розповів, що з пасажирами в усіх напрямках курсування поїздів їздитиме бортовий інженер, який збиратиме зауваження пасажирів.

"Що стосується, наприклад, кондиціонерної системи: у нас в поїзді регулювання температури автоматичне. Ми поставили ці кондиціонери за європейськими стандартами. Припустимо, ми поставили на певну температуру. Якщо температура зовнішня падає, температура в поїзді автоматично підвищується. Деяким пасажирам таке регулювання незвичне, тому виходять різні думки про роботу кондиціонерної системи", - відзначив Донг Хун Лі.

"І тому буває, що в одному вагоні пасажир говорить "холодно", а інший каже "жарко", - зауважив він.

За словами менеджера, різні зауваження у пасажирів є також щодо роботи туалетів, дверей тощо. Тому

"Перші три місяці ми будемо слухати коментарі пасажирів, а необхідні моменти будемо виправляти", - зазначив Донг Хун Лі.

За його словами, сам поїзд складається з 3 тисяч деталей, а рухомий склад - з 20 000 деталей, тому важко сказати, що не було проблем після експлуатації. Є деякі функціональні проблеми, але їх вирішують з "Укрзалізницею", з виробником деталей і командою техобслуговування.

Обмежений інтернет

В даний момент у поїздах Hyundai максимальна швидкість інтернету сягає лише 12 Кбіт/сек і використовувати wi-fi можна лише з мобільного телефону. За словами Донга Хун Лі, територія України є значно більшою, ніж Кореї станції знаходяться дальше одна від одної. Відповідно, є моменти, коли немає мобільного зв'язку тощо.

Систему інтернету в швидкісних поїздах також поки удосконалюють.

"Зараз ми встановлюємо іншу систему, WIMAX, щоб пасажири могли використовувати інтернет у всіх ділянках. Коли умови інфраструктури для wi-fi вдосконалюються, інтернет буде на всіх ділянках", - поінфомував менеджер проекту Hyundai Rotem.

Як повідомлялося, поїзди Hyundai почали курсувати Україною 27 травня. Ремонтувати потяги погодилася корейська сторона. Відповідний контракт "Укрзалізниця" підписала з компанією Hyundai.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О'Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер