Hyundai стане безкоштовним для школярів на зимових канікулах
Укрзалізниця безкоштовно перевозитиме школярів у швидкісних поїздах "Український експрес" категорії "Інтерсіті +" (Hyundai Rotem) під час зимових канікул, пише "КоммерсантЪ-Украина".
"У цьому році ми безкоштовно перевеземо всіх українських школярів з усіх напрямків швидкісного руху ", - повідомив учора віце-прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков.
Діти молодші 16 років повинні їздити тільки у супроводі дорослих, зазначив він.
Зараз у супроводі дорослих повинні їздити діти до 14 років. Для дітей від 6 до 14 років діє знижка в 25%. Зимові канікули в 2012-2013 роках триватимуть із 29 грудня до 13 січня.
В Укрзалізниці говорять, що проект впровадять у разі отримання доручення Мінінфраструктури.
"У новорічний період напрямок Крим і Львів перевантажені. Для чого потрібно безкоштовно перевозити школярів нам не зрозуміло, але виконувати доручення, якщо його , доведеться", - сказало джерело в УЗ.
Співрозмовник припускає, що швидше за все дітей потрібно перевозити у I класі, так як в II клас "Інтерсіті +" квитки і так нормально продають.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колесніков запевнив, що електронні квитки будуть вже з 20 грудня
На новорічні свята УЗ традиційно перевозить більше пасажирів. До прикладу, цього року за період новорічних і різдвяних свят залізниці перевезли 2,14 млн осіб. З них 168 тис пасажирів - в 39 додаткових поїздах (621 пасажирський вагон; їх призначили спеціально на цей період) переважно у львівському та кримському напрямках.
"Зараз харківські експреси дуже добре заповнюються - деколи на 100%. Тоді як у Львів в будні дні може бути продано лише 100-170 місць з 579", - говорить експерт Центру політичного і економічного аналізу Ірина Кава.
Заява віце-прем'єра може виявитися передвиборчим піар-ходом, про який після виборів усі забудуть, зауважила Кава. Вона додала, що рекламувати експреси варто в першу чергу перед ділової аудиторією.
"Але, можливо, в міністерстві дійсно вважають, що така акція сприятиме популяризації експресу серед населення", - припустив експерт.
Директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк назвав це рішення стандартним маркетинговим ходом:
"Це схоже на акцію" два квитки за ціною одного ". Хоча і не ясно, чому її проводять під час новорічних свят - одного з найбільш пікових періодів для УЗ", - підсумував Вовк.