Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Колесніков вирішив за $400 млн модернізувати аеропорти "Дніпропетровськ" та "Одеса"

Колесніков вирішив за $400 млн модернізувати аеропорти
Борис Колесніков. Фото: obozrevatel.com
Борис Колесніков, який виконує обов'язки віце-прем'єр-міністра України заявив, що Міністерство інфраструктури готове інвестувати близько $300-400 мільйонів в будівництво нових злітно-посадкових смуг в аеропортах "Одеса" та "Дніпропетровськ".

"В аеропортах "Одеса" та "Дніпропетровськ" незабаром розпочнеться будівництво нових злітно-посадкових смуг. Проект ще не закінчений, але смуга коштує в середньому $150-200 млн. Приватний капітал братиме участь у будівництві терміналів", - заявив в. о. міністра на брифінгу у Білій Церкві, пише "КомерсантЪ-Украина".

Для Мінінфраструктури "розвиток цих аеропортів є пріоритетним". 19 листопада Кабінет міністрів схвалив концепцію програми розвитку аеропортів на період до 2023 року.

Згідно з документом, у період з 2013 до 2017 року "Одеса" повинна отримати 1,67 млрд грн, "Дніпропетровськ" - 1,82 млрд грн, "Сімферополь" - 1,99 млрд грн. Інвестиції в інші регіональні аеропорти до 2023 року не перевищують 200-500 млн грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Аеропортам не вдається повернути інвестиції від Євро-2012

Згідно з даними Державіаслужби, за підсумками 10 місяців цього року аеропорт "Одеса" перевіз 778,5 тис пасажирів (+9,3%). Це четвертий в країні аеропорт за пасажиропотоком (після "Борисполя", "Сімферополя" та "Донецька"). Довжина його ЗПС становить 2,8 км. Аеропорт "Дніпропетровськ" обслужив 372,3 тис пасажирів (+5,2%) і посідає восьме місце після "Жулян", Львова та Харкова. Довжина ЗПС аеропорту - 2,85 км.

Одеський аеропорт дійсно гостро потребує нової смуги, вважає голова асоціації "Аеропорти України" Анатолій Троценко: "Смуга була побудована в 60-х роках, і від тоді її не ремонтували капітально. Покриття потребує ремонту кожні 20 років, воно вже втратило усі свої властивості".

Аналітик Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк нагадує, що зараз в "Одесі" існують обмеження на прийом великих літаків. "У аеропорту є перспектива для зростання пасажиропотоку", - додає він.

Згідно з даними експертів, аеропорт "Дніпропетровськ" теж потребує ремонту, але не настільки нагального, як "Одеса".

путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Україні не вистачає сил. Проте шанси росіян захопити Донбас близькі до нуля – Дональд Гілл
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Том Купер рекомендує: російська ракетна кампанія проти України. Довоєнні запаси балістичних та крилатих ракет закінчилися – Адріан Фонтанелла
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен
Перегони на полі бою. росіяни хочуть захопити більше території, поки не дійшла американська допомога – Філліпс О'Брайен