Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Колесніков вирішив за $400 млн модернізувати аеропорти "Дніпропетровськ" та "Одеса"

Колесніков вирішив за $400 млн модернізувати аеропорти
Борис Колесніков. Фото: obozrevatel.com
Борис Колесніков, який виконує обов'язки віце-прем'єр-міністра України заявив, що Міністерство інфраструктури готове інвестувати близько $300-400 мільйонів в будівництво нових злітно-посадкових смуг в аеропортах "Одеса" та "Дніпропетровськ".

"В аеропортах "Одеса" та "Дніпропетровськ" незабаром розпочнеться будівництво нових злітно-посадкових смуг. Проект ще не закінчений, але смуга коштує в середньому $150-200 млн. Приватний капітал братиме участь у будівництві терміналів", - заявив в. о. міністра на брифінгу у Білій Церкві, пише "КомерсантЪ-Украина".

Для Мінінфраструктури "розвиток цих аеропортів є пріоритетним". 19 листопада Кабінет міністрів схвалив концепцію програми розвитку аеропортів на період до 2023 року.

Згідно з документом, у період з 2013 до 2017 року "Одеса" повинна отримати 1,67 млрд грн, "Дніпропетровськ" - 1,82 млрд грн, "Сімферополь" - 1,99 млрд грн. Інвестиції в інші регіональні аеропорти до 2023 року не перевищують 200-500 млн грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Аеропортам не вдається повернути інвестиції від Євро-2012

Згідно з даними Державіаслужби, за підсумками 10 місяців цього року аеропорт "Одеса" перевіз 778,5 тис пасажирів (+9,3%). Це четвертий в країні аеропорт за пасажиропотоком (після "Борисполя", "Сімферополя" та "Донецька"). Довжина його ЗПС становить 2,8 км. Аеропорт "Дніпропетровськ" обслужив 372,3 тис пасажирів (+5,2%) і посідає восьме місце після "Жулян", Львова та Харкова. Довжина ЗПС аеропорту - 2,85 км.

Одеський аеропорт дійсно гостро потребує нової смуги, вважає голова асоціації "Аеропорти України" Анатолій Троценко: "Смуга була побудована в 60-х роках, і від тоді її не ремонтували капітально. Покриття потребує ремонту кожні 20 років, воно вже втратило усі свої властивості".

Аналітик Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк нагадує, що зараз в "Одесі" існують обмеження на прийом великих літаків. "У аеропорту є перспектива для зростання пасажиропотоку", - додає він.

Згідно з даними експертів, аеропорт "Дніпропетровськ" теж потребує ремонту, але не настільки нагального, як "Одеса".

Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Куп'янська операція: роль генерала Михайла Драпатого. Хто насправді керував нею – Том Купер та Дональд Гілл
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Британія вже на передовій у протистоянні з росією. Тим часом техномагнати отримують надто багато влади, попереджає очільниця MI6 – The Times
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони
Джаред Кушнер у центрі корупції Трампа. Від ЗМІ до зовнішньої політики зять Трампа консолідує владу і заробляє мільйони
AirPods, Nintendo Switch та інші хіти: 5 подарунків для підлітків
AirPods, Nintendo Switch та інші хіти: 5 подарунків для підлітків
Повзуча окупація триває. росіяни просуваються, але українці місцями успішно контратакують – Том Купер і Дональд Гілл
Повзуча окупація триває. росіяни просуваються, але українці місцями успішно контратакують – Том Купер і Дональд Гілл
Куп'янськ як піар-тест. Хто що
Куп'янськ як піар-тест. Хто що "звільнив" і кому вірити – Том Купер
Чи тиснув Патель на Умєрова? Таємні зустрічі між ФБР і українським переговірником викликають занепокоєння – Washington Post
Чи тиснув Патель на Умєрова? Таємні зустрічі між ФБР і українським переговірником викликають занепокоєння – Washington Post