Колесніков вирішив за $400 млн модернізувати аеропорти "Дніпропетровськ" та "Одеса"
"В аеропортах "Одеса" та "Дніпропетровськ" незабаром розпочнеться будівництво нових злітно-посадкових смуг. Проект ще не закінчений, але смуга коштує в середньому $150-200 млн. Приватний капітал братиме участь у будівництві терміналів", - заявив в. о. міністра на брифінгу у Білій Церкві, пише "КомерсантЪ-Украина".
Для Мінінфраструктури "розвиток цих аеропортів є пріоритетним". 19 листопада Кабінет міністрів схвалив концепцію програми розвитку аеропортів на період до 2023 року.
Згідно з документом, у період з 2013 до 2017 року "Одеса" повинна отримати 1,67 млрд грн, "Дніпропетровськ" - 1,82 млрд грн, "Сімферополь" - 1,99 млрд грн. Інвестиції в інші регіональні аеропорти до 2023 року не перевищують 200-500 млн грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Аеропортам не вдається повернути інвестиції від Євро-2012
Згідно з даними Державіаслужби, за підсумками 10 місяців цього року аеропорт "Одеса" перевіз 778,5 тис пасажирів (+9,3%). Це четвертий в країні аеропорт за пасажиропотоком (після "Борисполя", "Сімферополя" та "Донецька"). Довжина його ЗПС становить 2,8 км. Аеропорт "Дніпропетровськ" обслужив 372,3 тис пасажирів (+5,2%) і посідає восьме місце після "Жулян", Львова та Харкова. Довжина ЗПС аеропорту - 2,85 км.
Одеський аеропорт дійсно гостро потребує нової смуги, вважає голова асоціації "Аеропорти України" Анатолій Троценко: "Смуга була побудована в 60-х роках, і від тоді її не ремонтували капітально. Покриття потребує ремонту кожні 20 років, воно вже втратило усі свої властивості".
Аналітик Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк нагадує, що зараз в "Одесі" існують обмеження на прийом великих літаків. "У аеропорту є перспектива для зростання пасажиропотоку", - додає він.
Згідно з даними експертів, аеропорт "Дніпропетровськ" теж потребує ремонту, але не настільки нагального, як "Одеса".