Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Колесніков вирішив за $400 млн модернізувати аеропорти "Дніпропетровськ" та "Одеса"

Колесніков вирішив за $400 млн модернізувати аеропорти
Борис Колесніков. Фото: obozrevatel.com
Борис Колесніков, який виконує обов'язки віце-прем'єр-міністра України заявив, що Міністерство інфраструктури готове інвестувати близько $300-400 мільйонів в будівництво нових злітно-посадкових смуг в аеропортах "Одеса" та "Дніпропетровськ".

"В аеропортах "Одеса" та "Дніпропетровськ" незабаром розпочнеться будівництво нових злітно-посадкових смуг. Проект ще не закінчений, але смуга коштує в середньому $150-200 млн. Приватний капітал братиме участь у будівництві терміналів", - заявив в. о. міністра на брифінгу у Білій Церкві, пише "КомерсантЪ-Украина".

Для Мінінфраструктури "розвиток цих аеропортів є пріоритетним". 19 листопада Кабінет міністрів схвалив концепцію програми розвитку аеропортів на період до 2023 року.

Згідно з документом, у період з 2013 до 2017 року "Одеса" повинна отримати 1,67 млрд грн, "Дніпропетровськ" - 1,82 млрд грн, "Сімферополь" - 1,99 млрд грн. Інвестиції в інші регіональні аеропорти до 2023 року не перевищують 200-500 млн грн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Аеропортам не вдається повернути інвестиції від Євро-2012

Згідно з даними Державіаслужби, за підсумками 10 місяців цього року аеропорт "Одеса" перевіз 778,5 тис пасажирів (+9,3%). Це четвертий в країні аеропорт за пасажиропотоком (після "Борисполя", "Сімферополя" та "Донецька"). Довжина його ЗПС становить 2,8 км. Аеропорт "Дніпропетровськ" обслужив 372,3 тис пасажирів (+5,2%) і посідає восьме місце після "Жулян", Львова та Харкова. Довжина ЗПС аеропорту - 2,85 км.

Одеський аеропорт дійсно гостро потребує нової смуги, вважає голова асоціації "Аеропорти України" Анатолій Троценко: "Смуга була побудована в 60-х роках, і від тоді її не ремонтували капітально. Покриття потребує ремонту кожні 20 років, воно вже втратило усі свої властивості".

Аналітик Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк нагадує, що зараз в "Одесі" існують обмеження на прийом великих літаків. "У аеропорту є перспектива для зростання пасажиропотоку", - додає він.

Згідно з даними експертів, аеропорт "Дніпропетровськ" теж потребує ремонту, але не настільки нагального, як "Одеса".

"Досить брехати. Перемоги не видно". росіяни вже починають говорити, що програли війну – С. Фредерік Старр
Про катастрофічну для росіян контратаку в Курській області. Та про провал українського фронту біля Великої Новосілки – Дональд Гілл
Про катастрофічну для росіян контратаку в Курській області. Та про провал українського фронту біля Великої Новосілки – Дональд Гілл
Україні дозволили обмежено бити по росії західною зброєю. Тим часом спільники путіна лякають всіх ядерною війною – Філліпс О'Брайен
Україні дозволили обмежено бити по росії західною зброєю. Тим часом спільники путіна лякають всіх ядерною війною – Філліпс О'Брайен
Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times