Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Львівський Hyundai їхатиме на дві години довше

Львівський Hyundai їхатиме на дві години довше
Фото: parovoz.com
Міністерство інфраструктури вважає, що чинний маршрут швидкісного потягу Hyundai в напрямку Львова економічно невигідний. У зв'язку з цим Укрзалізниці доручили підготувати альтернативний шлях із зупинками у Вінниці, Хмельницькому і Тернополі.

Швидкісні поїзди "Інтерсіті +" (електропоїзди Hyundai Rotem) у напрямку Львова йтимуть із зупинками, повідомили вчора в прес-службі Мінінфраструктури з посиланням на віце-прем'єра Бориса Колеснікова, пише "КоммерсантЪ-Украина".

Поїзд Київ-Львів зупинятиметься у Вінниці, Хмельницькому і Тернополі. А на маршруті Київ-Донецьк із 1 листопада додадуть дві зупинки в Краматорську і Костянтинівці.

"Це зробить продаж квитків більш ефективними", - наголосив віце-прем'єр. Для львівського експреса "Укрзалізниці" доведеться змінити маршрут - зараз він курусує через Коростень і Здолбунів, однак там не зупиняється.

Терміни запуску нового маршруту Київ-Львів і необхідні для цього інвестиції не уточнюють. "Про терміни говорити наразі рано. Але я вже отримав відповідне завдання, і ми готуватимемо запуск цього маршруту", - розповів директор ДП "Українська залізнична швидкісна компанія" Леонід Лобойко.

"Швидше за все, ми спочатку запустимо експрес в Дніпропетровськ, а потім займемося Львовом. Адже на все це потрібні кошти, з якими у нас доволі туго", - зазначило джерело в УЗ.

Укрзалізниця спочатку планували запустити львівський експрес через Вінницю, Хмельницький та Тернопіль. Однак маршрут довелося змінити, щоб встигнути впровадити швидкісний рух до Євро-2012.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai стане безкоштовним для школярів на зимових канікулах

"Часу залишалося мало, маршрут через Коростень вимагав менше витрат для модернізації лінії, рельєф там був значно простіший", - пояснили в прес-службі УЗ.

Початковий шлях проходив через станцію Жмеринка, від якої в перспективі планували запустити швидкісний рух до Одеси. Та й у цілому маршрут через Коростень виявився на 70 км коротшим, що дозволило знизити час експресу в дорозі - 4 год 55 хв, а із введенням нового маршруту збільшиться до 6-6,5 год.

Однак із початку запуску в травні експреси в напрямку Львова мають більш низьке завантаження у порівнянні з такими ж поїздами в Донецьк і Харків.

Експерт Центру політичного і економічного аналізу Ірина Кава зазначила, що зараз на експрес Київ-Львів в будні дні продають лише 100-170 місць із 579, тоді як харківський експрес часто заповнюється на 100%.

На чинному маршруті Київ-Львів експрес втрачає частину пасажиропотоку в трьох обласних центрах: Тернополі (220 тис мешканців), Хмельницькому (260 тис) і Вінниці (370 тис).

"Усього це 1,6 млн осіб проти 0,8 млн у Львові. Плюс близько 10% можна додати із передмість. Час у дорозі в цьому випадку збільшиться, але економічний ефект це перекриє. Експрес з’єднає ці міста не тільки з Києвом, але й одне з одним. Пасажиропотік там достатній", - зауважила експерт.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян