Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

МАУ вимагає від Мінінфраструктури скасувати контракт Ryanair, - Омелян

МАУ вимагає від Мінінфраструктури скасувати контракт Ryanair, - Омелян
Фото: training.com.ua
Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" подала кілька позовів, у яких вимагає скасувати контракт Ryanair з аеропортом Львів, компенсувати 20 млн 500 тис грн з початку продажу лоукостером дешевих квитків на жовтень і заборонити міністерству інфраструктури сприяти Ryanair.

Відповідні позови міністр інфраструктури Володимир Омелян оприлюднив на своїй сторінці у Facebook.

"Міжнародні авіалінії України" використовують всі можливості, щоб заблокувати прихід лоу-костів в країну і дати можливість літати українцям в десятки разів дешевше по Європі та світу, збільшити потік туристів в Україну в рази", - прокоментував позови Омелян.

Так, у першому позові, який МАУ подала до Господарського суду Києва позов проти Міністерства інфраструктури, висунуто вимогу компенсувати їй 20 млн 500 тис грн. Як йдеться у позові, МАУ знизила ціни на свої квитки "для збереження пасажиропотоку" у зв'язку з тим, що лоукост Ryanair, мав намір вийти на український ринок, почав продавати квитки на свої рейси.

Крім того, МАУ судиться з аеропортом Львова, вимагаючи скасувати контракт з Ryanair.

Також МАУ подало позов до Міністерства інфраструктури з вимогою заборонити "дії щодо надання, сприяння в наданні, схиляння до надання переваг (знижок, пільг, інших переваг) авіакомпанії Ryanair, не доступних МАУ".

Зазначимо, минулого тижня в авіакомпанії Міжнародні авіалінії України заявили, що не мають ніякого впливу і не беруть участі будь-яким чином в переговорах про польоти в Україну лоукосту Ryanair.

Нагадаємо, 10 липня, ірландська авіакомпанія Ryanair оголосила про скасування польотів в Україну.

Причиною цього стало, що аеропорт "Бориспіль" не погодився із вимогами, які висунув лоукостер Ryanair.

Після цього міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що Ryanair, швидше за все, відмовиться виходити на український ринок. На думку Омеляна, винні в цьому голова наглядової ради і власник авіакомпанії МАУ Арон Майберг та гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін.

Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта
США в альянсі з Європою – мультиплікатор сили. Чому відмова Америки від Європи була б стратегічною помилкою – Ендрю Міхта