Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

МАУ вимагає від Мінінфраструктури скасувати контракт Ryanair, - Омелян

МАУ вимагає від Мінінфраструктури скасувати контракт Ryanair, - Омелян
Фото: training.com.ua
Авіакомпанія "Міжнародні Авіалінії України" подала кілька позовів, у яких вимагає скасувати контракт Ryanair з аеропортом Львів, компенсувати 20 млн 500 тис грн з початку продажу лоукостером дешевих квитків на жовтень і заборонити міністерству інфраструктури сприяти Ryanair.

Відповідні позови міністр інфраструктури Володимир Омелян оприлюднив на своїй сторінці у Facebook.

"Міжнародні авіалінії України" використовують всі можливості, щоб заблокувати прихід лоу-костів в країну і дати можливість літати українцям в десятки разів дешевше по Європі та світу, збільшити потік туристів в Україну в рази", - прокоментував позови Омелян.

Так, у першому позові, який МАУ подала до Господарського суду Києва позов проти Міністерства інфраструктури, висунуто вимогу компенсувати їй 20 млн 500 тис грн. Як йдеться у позові, МАУ знизила ціни на свої квитки "для збереження пасажиропотоку" у зв'язку з тим, що лоукост Ryanair, мав намір вийти на український ринок, почав продавати квитки на свої рейси.

Крім того, МАУ судиться з аеропортом Львова, вимагаючи скасувати контракт з Ryanair.

Також МАУ подало позов до Міністерства інфраструктури з вимогою заборонити "дії щодо надання, сприяння в наданні, схиляння до надання переваг (знижок, пільг, інших переваг) авіакомпанії Ryanair, не доступних МАУ".

Зазначимо, минулого тижня в авіакомпанії Міжнародні авіалінії України заявили, що не мають ніякого впливу і не беруть участі будь-яким чином в переговорах про польоти в Україну лоукосту Ryanair.

Нагадаємо, 10 липня, ірландська авіакомпанія Ryanair оголосила про скасування польотів в Україну.

Причиною цього стало, що аеропорт "Бориспіль" не погодився із вимогами, які висунув лоукостер Ryanair.

Після цього міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що Ryanair, швидше за все, відмовиться виходити на український ринок. На думку Омеляна, винні в цьому голова наглядової ради і власник авіакомпанії МАУ Арон Майберг та гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян