Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мільярдер з Австралії побудує "Титанік-2"

Мільярдер з Австралії побудує
Клайв Палмер. Фото: heraldsun.com.au
Австралійський гірський магнат Клайв Палмер вирішив здійснити свою дитячу мрію і побудувати точну копію легендарного океанського лайнера.

Про це повідомляє ВВС.

Будівництво Титаніка XXI століття мільярдер замовив у китайської кораблебудівної компанії "Jinling Shipyard". 

За його словами, робота розпочнеться ближче до кінця наступного року, і вже через три роки - в 2016-му – лайнер спустять на воду.

За задумкою Палмера, зовнішньо судно буде як дві каплі води схоже на свого попередника, який збудувала компанія Harland & Wolff в північноірландському місті Белфаст понад століття тому.

Пам'ятаючи сумну долю Титаніка, в новій версії цей пасажирський лайнер вирішили забезпечити найновішим устаткуванням.

"Титанік-2 буде не менш розкішним, аніж оригінальний Титанік. Системи навігації та безпеки будуть зроблені за останнім словом техніки", - запевнив 58-річний магнат, статки якого оцінюються в $6 млрд.

Також він заявив, що Титанік-2 "не потоне, навіть якщо в ньому буде вибоїна".

Якщо будівництво корабля йтиме за планом, то наприкінці 2016 року очікується перший рейс "Титаніка-2" з Лондону до Нью-Йорку.

Наразі мільярдер не розголошує, у скільки йому обійдеться будівництво корабля.

Клайв Палмер – бізнесмен з Австралії, який є власником великих підприємств з видобутку залізної руди, вугілля та нікелю.
 
Він тісно співпрацює з Китаєм і є власником фешенебельного курорту на Сонячному березі цієї країни. Також Палмер має на меті побудувати в Китаї порт з рошкішними лайнерами.
 
Катастрофа століття

10 квітня 1912 року пасажирський лайнер Титанік здійснив своє перше і останнє плавання з англійського порту Саутгемптон в Нью-Йорк.

Його шлях пролягав через води північної частини Атлантики, де загрозою для всіх кораблів були айсберги.

14 квітня вночі корабель зіткнувся з айсбергом і через дві з половиною години затонув.

В результаті аварії загинули 1513 з 2224 пасажирів і членів екіпажу.

Загибель Титаніка стала наймасштабнішою морською катастрофою в історії людства.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян