Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

На Полтавщині обладнали перший в Україні комплекс примусового зниження швидкості

На Полтавщині обладнали перший в Україні комплекс примусового зниження швидкості
Фото: facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua
Державне агентство автомобільних доріг "Укравтодор" 19 липня відкрило перший в Україні комплекс примусового вповільнення трафіка на в'їзді в населений пункт. Він з'явився в місті Лохвиця Полтавської області.

Через Лохвицю проходить регіональна автодорога Р-60 Кролевець - Конотоп - Ромни - Пирятин, яка з'єднує Сумську та Полтавську області з міжнародною автодорогою М-03 Київ - Харків. Ця дорога має високу інтенсивність руху, повідомляє сайт "Укравтодору".

"Щодня через місто проїжджає більш ніж 6000 транзитних автомобілів і 3000 місцевих автомобілів. Для безпеки учасників дорожнього руху на в'їзді в місто "Укравтодор" спільно з Полтавською службою автомобільних доріг встановили систему штучного обмеження швидкості, що змушує водіїв пригальмовувати на в'їзді в населені пункти і зберігати швидкість не більш ніж 60 км/год", - заявив Володимир Трояновський, керівник Полтавської служби автомобільних доріг.

На об'єкті встановлено сонячні батареї, завдяки яким ця територія освітлюється вночі, а покажчики помітні з відстані кількох метрів. Дорожні знаки й інші елементи обладнані антивандальним покриттям. Щоб водії краще орієнтувалися в темряві, в дорожню розмітку вбудовані світловідбиваючі елементи "котяче око".

Traffic calming measures - це комплекс заходів, який застосовується в країнах Європейського Союзу для примусового зменшення швидкості водіїв на в'їздах у населені пункти. Існує чотири основні типи обмежувачів: підйом частини дороги, створення повороту (наприклад, кругова розв'язка або шикана), звуження дороги, часткове або повне перекриття проїзду. У Лохвиці пішли іншим шляхом, створивши шикану.

Нагадаємо, що виконувач обов'язків голови "Укравтодору" Славомір Новак розповів, що вартість будівництва одного кілометра автобану в ЄС в середньому становить близько 10 мільйонів євро.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян