Ощадбанк починає видавати електронні пенсійні посвідчення
Посвідчення видаються безкоштовно виключно за зверненням клієнта, повідомляє голова правління "Ощадбанку" Андрій Пишний у Facebook.
Електронні пенсійні посвідчення являтимуть собою водночас і документ, що посвідчує особу, і платіжну картку.
Втім, неотримання такого посвідчення не призведе до неотримання пенсії.
Першими електронні пенсійні посвідчення (ЕПП) отримують пенсіонери – переміщені особи.
Як сказано на сайті Ощадбанку, їм для цього потрібно:
- звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП – при цьому надати Пенсійному фонду паспорт, ідентифікаційний номер та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи;
- через місяць після подання заяви до Пенсійного фонду звернутись до відділення Ощадбанку, зазначеного в заяві. Надати туди паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку про взяття на облік переміщеної особи;
- укласти з Ощадбанком договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі.
За 30 днів перші клієнти зможуть отримати ЕПП у визначених ними відділеннях Ощадбанку.
"Протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік", – звертає увагу банк.
З 1 липня 2016 року пенсії, усі види соціальної допомоги та компенсації, довічні державні стипендії, що призначені державою внутрішньо переміщеним особам, виплачуються виключно через рахунки та мережу установ і пристроїв "Ощадбанку".
Нагадаємо, у червні в Україні підвищили розмір мінімальної пенсії.