Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Поліція розслідує купівлю "Рівнеелектроавтотрансом" тролейбуса за рекордні 7,5 млн

Поліція розслідує купівлю
Фото: SkyscraperCity1
Правоохоронці розслідують факт купівлі КП "Рівнеелектроавтотранс" тролейбуса за завищеною ціною в 7,5 мільйона гривень.

"За даними слідства, у 2016 році КП "Рівнеелектроавтотранс" проводило відкриті торги щодо придбання пасажирського тролейбуса з низьким рівнем підлоги. Учасниками закупівлі були ПП "Метаюрсервіс" з пропозицією 7,50 млн грн. та ТОВ "ТД Літан", яке запропонувало 6,47 млн грн. У червні минулого року "Рівнеелектроавтотранс" найбільш економічно вигідною визнав пропозицію ТОВ "ТД Літан", з яким мав би заключити договір поставки. Однак, службові особи ТОВ "ТД Літан" відмовилися підписувати угоду, повідомивши, що не в змозі вчасно виконати її умови", – повідомляють "Наші гроші".

Також повідомляється, що "Рівнеелектроавтотранс" уклав договір з "Метаюрсервіс", чия пропозиція склала 7,50 млн грн. і перевищила всі тендерні ціни на тролейбуси по Україні. На думку слідства, комунальники, не провівши попередню оцінку, порушили законодавство. Необхідно було відмінити торги, оскільки залишився лише один учасник.

Поліція також встановила, що службові особи комунального підприємства мали б відхилити пропозицію "Метаюрсервіс", оскільки фірма запропонувала тролейбус з більшою кількістю дверей, ніж передбачено у тендерній документації. Водночас, були внесені зміни до документації.

Читайте також: Корупція ProZorro: влада змінюється, "відкати" залишаються

Слідчі також з’ясували, що "Метаюрсервіс" за період своєї діяльності придбав та реалізував лише один тролейбус і більше не здійснював фінансово-господарську діяльність. Крім того, тролейбус був ввезений в Україну офіційним дилером білоруського заводу "Белкоммунмаш". При чому, вартість тролейбуса становила 4,9 млн. грн. Дилер продав його за 6,2 млн грн. "Метаюрсервісу", яке, на думку слідства, є транзитним підприємством і було використане для заволодіння бюджетними коштами шляхом штучного збільшення фактичної вартості тролейбуса.

За даними правоохоронців, тролейбус зараз використовується КП "Рівнеелектроавтотранс". Слідство триває.

Нагадаємо, що філія "Центр забезпечення виробництва" ПАТ "Українська залізниця" 30 березня оголосила тендер на закупівлю запасних частин пасажирських вагонів на очікувану суму 269,85 млн гривень.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян