Porsche і Audi міцно вчепилися за пальму автомобільної першості
У дослідженні експерти розглядали ставлення німецьких споживачів до 30 автомобільним маркам, пише WirtschaftsWoche Heute.
У середньому, сприйняття німцями якості автомобілів за останні п'ять років покращилося. Однак між деякими марками є істотні відмінності.
Дочірні компанії концерну Volkswagen AG, Seat і Skoda, значно зміцнили свої позиції. Seat з 2008 року додав 35 пунктів, а Skoda - 59 пунктів (за шкалою від -100 до +100). Те, що Seat і Skoda в багатьох областях використовують ту ж техніку, що і Volkswagen, можливо, сприяло кращому сприйняттю цих марок.
Великий ривок в плані сприйняття якості здійснив Hyundai. Південнокорейський виробник за п'ять з половиною років додав 40 пунктів. Голова Volkswagen AG Мартін Вінтеркорн сприяв залученню уваги до цієї марки, коли в 2011 році відвідав на автосалоні стенд Hyundai і позитивно відгукнувся про нову модель марки. Відеоролик зібрав велику кількість переглядів у мережі і викликав широкий інтерес ЗМІ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В унісон імпортним авто подорожчають і вітчизняні
Компанії Ford і Opel також поліпшили свої показники в плані сприйняття якості. Ford за п'ять років отримав додаткові 20 пунктів, і зараз його показник на рівні 55 пунктів. Зростання Opel сягнуло 14 пунктів.
Тим часом, найбільші втрати у концерну Toyota. Японський автовиробник на початку 2010 року опинився на перших шпальтах газет через те, що змушений був відкликати більше чотирьох мільйонів автомобілів.
Показники компанії щодо якості впали з +80 пунктів 1 січня 2010 року до -9 пунктів 19 березня. Це одне з найбільших падінь за такий короткий період, зазначене BrandIndex. Проте останнім часом Toyota встигла відновити свій імідж, її показник підвищився до +69 пунктів.
92 пункти набрали Volkswagen і Volvo. В кінці списку з негативними показниками знаходяться китайський концерн Qoros, Dacia, що входить в концерн Renault, і Fiat.