Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Porsche і Audi міцно вчепилися за пальму автомобільної першості

Porsche і Audi міцно вчепилися за пальму автомобільної першості
Porsche 918 Spyder. Фото: forbes.ru
Експерти YouGov Brandindex вивчили ситуацію на ринку і визнали, що Porsche і Audi, з точки зору німецьких споживачів, найякісніші автомобілі.

У дослідженні експерти розглядали ставлення німецьких споживачів до 30 автомобільним маркам, пише WirtschaftsWoche Heute.

У середньому, сприйняття німцями якості автомобілів за останні п'ять років покращилося. Однак між деякими марками є істотні відмінності.

Дочірні компанії концерну Volkswagen AG, Seat і Skoda, значно зміцнили свої позиції. Seat з 2008 року додав 35 пунктів, а Skoda - 59 пунктів (за шкалою від -100 до +100). Те, що Seat і Skoda в багатьох областях використовують ту ж техніку, що і Volkswagen, можливо, сприяло кращому сприйняттю цих марок.

Великий ривок в плані сприйняття якості здійснив Hyundai. Південнокорейський виробник за п'ять з половиною років додав 40 пунктів. Голова Volkswagen AG Мартін Вінтеркорн сприяв залученню уваги до цієї марки, коли в 2011 році відвідав на автосалоні стенд Hyundai і позитивно відгукнувся про нову модель марки. Відеоролик зібрав велику кількість переглядів у мережі і викликав широкий інтерес ЗМІ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В унісон імпортним авто подорожчають і вітчизняні

Компанії Ford і Opel також поліпшили свої показники в плані сприйняття якості. Ford за п'ять років отримав додаткові 20 пунктів, і зараз його показник на рівні 55 пунктів. Зростання Opel сягнуло 14 пунктів.

Тим часом, найбільші втрати у концерну Toyota. Японський автовиробник на початку 2010 року опинився на перших шпальтах газет через те, що змушений був відкликати більше чотирьох мільйонів автомобілів.

Показники компанії щодо якості впали з +80 пунктів 1 січня 2010 року до -9 пунктів 19 березня. Це одне з найбільших падінь за такий короткий період, зазначене BrandIndex. Проте останнім часом Toyota встигла відновити свій імідж, її показник підвищився до +69 пунктів.

92 пункти набрали Volkswagen і Volvo. В кінці списку з негативними показниками знаходяться китайський концерн Qoros, Dacia, що входить в концерн Renault, і Fiat.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян