В унісон імпортним авто подорожчають і вітчизняні
Про це йдеться у статті "КомерсантЪ-Украина".
"На створення виробничої програми та її реалізацію буде потрібно більше часу, і до 1 вересня ми не встигаємо", - заявили виданню на закарпатському заводі "Єврокар".
У ЗАЗу поки що теж немає такої програми.
"Ми докладаємо зараз всіх зусиль, щоб створити мережу центрів з утилізації автомобілів - майданчики для пунктів у нас вже є. Якщо мережу не вдасться створити до 1 вересня, нам доведеться платити збір", - зазначає віце-президент ЗАЗу Олег Папашєв.
Інші два виробники - АІС і "Богдан" - це питання не коментують.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нове автомито Януковича "осквернило дух" вільної торгівлі ЄС, - The Financial Times
"Єврокар" вже повідомив дилерів про підвищення цін на весь модельний ряд: з вересня машини подорожчають на 7,3 тис. Решта заводів ще роздумують.
Згідно з законом виробники звільняються від сплати збору за умови погодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць. При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з приймання (в кожному місті з населенням від 50 тис осіб) і розбирання (у кожній області) автомобілів, які підлягають утилізації.
Зазначимо, що на введенні збору наполягали самі заводи.
Як повідомляв iPress.ua, Європейський Союз дав Україні місяць на виправлення закону про утилізацію авто. В іншому випадку торгові відношення між Брюсселем і Києвом очікує охолодження.