Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Росія відмовляється від АН-148 на користь вітчизняного виробника

Росія відмовляється від АН-148 на користь вітчизняного виробника
Фото: zlobni.ru
Стратегія розвитку авіапрому Російської Федерації на 2013-2025 роки не передбачає фінансування україно-російського проекту літака Ан-148.

Про це повідомили у вівторок, 4 вересня, у прес-службі Російської об'єднаної авіабудівної корпорації.

"Підтримка великої кількості конкуруючих програм не дозволяє ні Об'єднаній авіабудівній корпорації, ні державі зосереджувати ресурси на стратегічно важливих проектах, що призводить, з одного боку, до розмивання інвестицій, а з іншого - до їх дублювання. Як наслідок кошти розпорошуються між декількома проектами, реалізованими в одних сегментах (літаки SSJ і Ан-148 - в регіональному сегменті; Ту-204/214, SSJ NG і МС-21 - в сегменті вузькофюзеляжних літаків)", - йдеться в проекті програми "Розвиток авіапрому 2013-2025".

АН-148 не відповідає головному критерію

Нагадаємо, що раніше "Аерофлот" призупинив закупівлю літаків Ан-148. 

Генеральний директор ВАТ "Аерофлот - російські авіалінії" Віталій Савельєв заявляв, що країна відмовилася від українсько-російського літака Ан-148, оскільки він не відповідає критерію "ціна-якість".

"Ціна, за якою ми купили літаки, абсолютно адекватна. Що ж буде далі? Вони задорогі - ціна не відповідає якості. Шість машин - і ми зупинилися. Ми ще шість машин могли докупити. Але різко підняли ціну", - пояснює він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія поки що не купуватиме українські АН-148

Савельєв додав: "Сама машина нормальна, з точки зору експлуатації. У неї є, як у будь-якої машини, як це було в Airbus, там теж були аварії, у 330-му і у 320-му, те ж саме, що було з Ан-148, нашої дочки ДТК "Росія", ми експлуатуємо шість штук Ан-148. Тобто у машини є дитячі хвороби, машина повинна ними перехворіти".

За його словами, зараз Ан-148 літає більше дев'яти годин на добу, "і це дуже хороший показник, на рівні тих же Airbus".

Літак не виправдав покладені на нього надії

Нагадаємо, що цьогоріч у квітні "Аеросвіт" подав позов проти ДП "Антонов" на десятки мільйонів гривень і відмовився від експлуатації Ан-148, "тому що це не ефективно".

Слід зазначити, що Ан-148 - близькомагістральний пасажирський літак, розрахований на перевезення 68-85 пасажирів з максимальною дальністю польоту до 5 тис кілометрів.

Літак розроблений на "Антонові" і збирається як в Україні (на київському заводі "Антонов"), так і в Росії (на Воронезькому заводі).

Перший політ Ан-148 відбувся 17 грудня 2004 року.

"Дипломатичний" підхід Зеленського не працює із західними ідіотами. Тим часом Україні загрожує дефіцит комплектуючих для БПЛА – Том Купер
Візит Зеленського до США. Що побачили та почули американські журналісти – огляд ЗМІ
Візит Зеленського до США. Що побачили та почули американські журналісти – огляд ЗМІ
Перемога у війні по-українськи. Коли США – слабка ланка – Джонатан Світ та Марк Тот
Перемога у війні по-українськи. Коли США – слабка ланка – Джонатан Світ та Марк Тот
Панічні настрої. Пропагандони путіна усвідомлюють, як сильно вони облажалися – Джулія Девіс
Панічні настрої. Пропагандони путіна усвідомлюють, як сильно вони облажалися – Джулія Девіс
Бути чи не бути. Україна і спадщина Байдена – Тімоті Снайдер
Бути чи не бути. Україна і спадщина Байдена – Тімоті Снайдер
Для України. Франція модернізує свої літаки Mirage 2000 цікавими новинками – Том Купер
Для України. Франція модернізує свої літаки Mirage 2000 цікавими новинками – Том Купер
Захід повинен розв'язати Україні руки. Не може бути сталого миру в Європі без безпеки для України – Микола Бєлєсков
Захід повинен розв'язати Україні руки. Не може бути сталого миру в Європі без безпеки для України – Микола Бєлєсков
На дні океану. росія прагне нанести удар по ахіллесовій п'яті західних економік – Андрій Риженко
На дні океану. росія прагне нанести удар по ахіллесовій п'яті західних економік – Андрій Риженко