Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Ryanair скорочує рейси із Будапешту на 40%

Ryanair скорочує рейси із Будапешту на 40%
Фото: flugzeuge.de
Британська Ryanair Holdings Plc, найбільший в Європі лоу-кост-перевізник, оголосила про скорочення в аеропорту Будапешта на 40% із 10 січня 2013 року в зв'язку з підвищенням тарифів аеропорту.

Про це йдеться в повідомленні авіакомпанії.

Польоти припинять за 10 маршрутами (третина), що еквівалентно втраті 280 польотів на тиждень. Регулярність 9 рейсів із решти 20 маршрутів також знизять. Число літаків компанії, що базуються в Будапешті, зменшать із п'яти до трьох.

Передбачають, що пасажиропотік Ryanair в Міжнародному аеропорту імені Ференца Ліста, який обслуговує столицю Угорщини, знизиться до 1,2 млн людей на рік з 2 млн. У результаті компанія скоротить 800 робочих місць у Будапешті.

У 2011 році аеропорт Будапешту обслужив в загальній кількості 8,92 млн пасажирів, встановивши новий рекорд.

Аеропорт Будапешта відмовився надати достатні потужності і відкинув пропозицію авіаперевізника про підтримку конкурентних цін для забезпечення подальшого зростання, зазначив Ryanair. Керівництво аеропорту підвищило тарифи на 10%, крім того, управління цивільної авіації Угорщини збільшило збори з літаків.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вимоги RyanAir неприйнятні для українських аеропортів

"Аеропорт Будапешта і Hochtief, компанія-оператор аеропорту, керуються дивною логікою:" у нас тепер менше трафіку, тому ми братимемо з тих, хто ще залишився, більше ". Такий підхід приречений на провал", - заявив журналістам гендиректор Ryanair Майкл О'Лірі на прес-конференції в угорській столиці.

Тим часом британська газета The Guardian зазначила, що жорсткі заяви О'Лірі все ще можуть виявитися спробою продавити позицію Ryanair. Видання нагадує, що глава Ryanair неодноразово вдавався до подібної тактики ведення переговорів, щоб домогтися вигідніших умов.

Усього кілька місяців тому Ryanair зробив будапештський аеропорт своєю новою базою після краху угорської авіакомпанії Malev.

За даними Travel Weekly, за останні 6 місяців Ryanair скоротив кількість рейсів із Фінляндії, Марокко, Іспанії (Мадрида і Барселони), з Канарських островів, Кіпру, Коса і Родоса.

Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер