Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Скасування нічних поїздів із введенням Hyundai не пов'язано

Скасування нічних поїздів із введенням Hyundai не пов'язано
Фото: dozor.kharkov.ua
Віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Україні Борис Колесніков переконує, що відміна нічних поїздів ніяк не пов’язана із введенням рейсів поїздів Hyundai Rotem.

За його словами, скасування нічних поїздів пов’язана зі зношеністю парку пасажирських вагонів "Укрзалізниці".

"Ніяк не пов'язано введення поїздів Hyundai з відміною нічних поїздів. Просто вагонний парк зносився до непристойності", - сказав Колесніков.

Віце-прем'єр каже, що в Україну близько 7 тис вагонів, 95% з яких куплені ще за часів Радянського Союзу і наймолодшому з цих вагонів 22 роки, зазначивши, що за 4 роки значна частина цих вагонів буде списана.

Також Колесніков зазначив, що коли Україна отримає решту поїздів Hyundai, то вони будуть ходити, як у денний, так і в нічний час.

Нічні поїзди є поки що єдиною дешевою альтернативною. Фото: parovoz.com

Залізниця тішить не "набагато" вищими цінами і альтернативою

У прес-службі "Укрзалізниці" зізнаються, що вартість поїздки в міжрегіональних поїздах Hyundai, які за сучасною класифікацією належать до категорії "Інтерсіті +", не набагато дорожча від вартості квитків у купе і значно дешевші, ніж СВ в українських потягах.

Наприклад, у потягах сполученням Київ-Харків базова вартість квитків на Hyundai в другому класі порівняно з цінами на купе відрізняється на 76-96 грн, у сполученні Київ-Львів - різниця становить 114 грн, а в напрямку Київ-Донецьк - 145 грн.

Базова вартість проїзду в першому класі поїзда Hyundai у поїздах Київ-Харків і вагонах СВ відрізняється на 124-161 грн, Київ-Львів - на 218 грн, Київ-Донецьк - на 175 грн.

"Також проїзд у швидкісних поїздах Hyundai значно дешевший, ніж літаком, і не набагато дорожчий, ніж автобусом у зазначених напрямах. На аналогічні відстані в Росії вартість проїзду вище у швидкісних поїздах втричі, в звичайних купейних вагонах - ушестеро", - зазначено в повідомленні адміністрації.

Крім того, в "Укрзалізниці" вважають, що у пасажирів залишається вибір - подорожувати традиційними нічними потягами (тарифи на проїзд у плацкартних вагонах не підвищувалися з 2009 року), або надати перевагу швидкісним поїздам.

"Як правило, у формуванні тарифу обов'язково враховується маршрутна швидкість поїзда. Дослідні поїздки, виконані на ділянках національного швидкісного коридору Львів-Київ-Харків-Донецьк показали, що Hyundai долатиме відстань між містами з середньою швидкістю 116 км/год, тоді як українські потяги у середньому ходять зі швидкістю 57 км/годину", - наголошує "Укрзалізниця".

Нові поїзди – дорожчий догляд

В прес-службі "Укрзаліізниці" кажуть, що тариф на проїзд  у поїзді також залежить і від експлуатаційних витрат, тобто необхідних коштів на обслуговування рухомого складу – підтримка технічного стану, прибирання, миття та утримання в належному стані залізничної інфраструктури.

Нові поїзди вимагають використання нової технології обслуговування, зокрема, для цього на станції Дарниця будують спеціальний центр, де незабаром запрацюють автоматизований вагономийний комплекс, ремонтно-екіпірувальний та інші цехи.

Також "Укрзалізниця" вкотре нагадала про те, що наразі вартість проїзду в поїздах далекого прямування у внутрішньому сполученні (в купе і плацкарті) не покриває витрат залізничного перевізника в повному обсязі. За чотири місяці поточного року доходи покрили витрати лише на 30%.

"Тобто, якщо б тарифи відповідали економічно обґрунтованому рівню рентабельності, то за проїзд у поїздах далекого прямування у внутрішньому сполученні пасажирам довелося б платити втричі більше, тобто квитки на плацкарт і купе не були б дешевші, ніж на нові потяги Hyundai", - повідомила "Укрзалізниця"

Окрім цього, у формуванні тарифу береться до уваги і рівень комфортності.

"У новому рухомому складі рівень сервісу буде значно вищий, ніж у зношених поїздах", - резюмувала Держадміністрація.

Квитки на експреси розмітають

Черги за квитками залишаться й після введення Hyundai. Фото: tourist.kharkov.ua

Станом на 8:00 23 травня пасажири придбали 4190 квитків на потяги Hyundai і 1747 квитків на потяги Skoda. У напрямку Харків-Київ-Харків на поїзди Hyundai продано 3631 квиток - 465 першого класу і 3166 другого класу.

Найбільше проїзних документів в напрямку Харків-Київ-Харків придбано на 28 травня, а також 14 і 18 червня. У напрямку Львів-Київ-Львів реалізовано 559 квитків - 102 першого класу і 457 другого класу. Найбільше квитків в цьому напрямку викуплено на 28 травня, 1,10 і 16 червня.

На поїзди Skoda придбано (туди і назад): у напрямку Харків-Донецьк - 1003 (туди), Донецьк-Маріуполь - 87 і 10 (туди і назад), Донецьк-Дніпропетровськ - 223 і 261 відповідно, Харків - Дніпропетровськ - 51 і 61 , Донецьк-Луганськ - 28 і 23.

Міжрегіональні електропоїзди виробництва Hyundai Rotem почнуть курсувати разом із 27 травня разом із введенням в дію нового графіка руху пасажирських поїздів на 2012-2013 роки.  Загальна кількість місць у міжрегіональному електропоїзді Hyundai у девятивагонній комплектації - 579, з яких першого класу - 168, другого класу - 411. Відповідно до продажу кожного дня запропоновано до продажу 3,474 тис. нових квитків на напрямках Київ-Львів і Київ-Харків.

Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ