Скасування нічних поїздів із введенням Hyundai не пов'язано
За його словами, скасування нічних поїздів пов’язана зі зношеністю парку пасажирських вагонів "Укрзалізниці".
"Ніяк не пов'язано введення поїздів Hyundai з відміною нічних поїздів. Просто вагонний парк зносився до непристойності", - сказав Колесніков.
Віце-прем'єр каже, що в Україну близько 7 тис вагонів, 95% з яких куплені ще за часів Радянського Союзу і наймолодшому з цих вагонів 22 роки, зазначивши, що за 4 роки значна частина цих вагонів буде списана.
Також Колесніков зазначив, що коли Україна отримає решту поїздів Hyundai, то вони будуть ходити, як у денний, так і в нічний час.
Нічні поїзди є поки що єдиною дешевою альтернативною. Фото: parovoz.com
Залізниця тішить не "набагато" вищими цінами і альтернативою
У прес-службі "Укрзалізниці" зізнаються, що вартість поїздки в міжрегіональних поїздах Hyundai, які за сучасною класифікацією належать до категорії "Інтерсіті +", не набагато дорожча від вартості квитків у купе і значно дешевші, ніж СВ в українських потягах.
Наприклад, у потягах сполученням Київ-Харків базова вартість квитків на Hyundai в другому класі порівняно з цінами на купе відрізняється на 76-96 грн, у сполученні Київ-Львів - різниця становить 114 грн, а в напрямку Київ-Донецьк - 145 грн.
Базова вартість проїзду в першому класі поїзда Hyundai у поїздах Київ-Харків і вагонах СВ відрізняється на 124-161 грн, Київ-Львів - на 218 грн, Київ-Донецьк - на 175 грн.
"Також проїзд у швидкісних поїздах Hyundai значно дешевший, ніж літаком, і не набагато дорожчий, ніж автобусом у зазначених напрямах. На аналогічні відстані в Росії вартість проїзду вище у швидкісних поїздах втричі, в звичайних купейних вагонах - ушестеро", - зазначено в повідомленні адміністрації.
Крім того, в "Укрзалізниці" вважають, що у пасажирів залишається вибір - подорожувати традиційними нічними потягами (тарифи на проїзд у плацкартних вагонах не підвищувалися з 2009 року), або надати перевагу швидкісним поїздам.
"Як правило, у формуванні тарифу обов'язково враховується маршрутна швидкість поїзда. Дослідні поїздки, виконані на ділянках національного швидкісного коридору Львів-Київ-Харків-Донецьк показали, що Hyundai долатиме відстань між містами з середньою швидкістю 116 км/год, тоді як українські потяги у середньому ходять зі швидкістю 57 км/годину", - наголошує "Укрзалізниця".
Нові поїзди – дорожчий догляд
В прес-службі "Укрзаліізниці" кажуть, що тариф на проїзд у поїзді також залежить і від експлуатаційних витрат, тобто необхідних коштів на обслуговування рухомого складу – підтримка технічного стану, прибирання, миття та утримання в належному стані залізничної інфраструктури.
Нові поїзди вимагають використання нової технології обслуговування, зокрема, для цього на станції Дарниця будують спеціальний центр, де незабаром запрацюють автоматизований вагономийний комплекс, ремонтно-екіпірувальний та інші цехи.
Також "Укрзалізниця" вкотре нагадала про те, що наразі вартість проїзду в поїздах далекого прямування у внутрішньому сполученні (в купе і плацкарті) не покриває витрат залізничного перевізника в повному обсязі. За чотири місяці поточного року доходи покрили витрати лише на 30%.
"Тобто, якщо б тарифи відповідали економічно обґрунтованому рівню рентабельності, то за проїзд у поїздах далекого прямування у внутрішньому сполученні пасажирам довелося б платити втричі більше, тобто квитки на плацкарт і купе не були б дешевші, ніж на нові потяги Hyundai", - повідомила "Укрзалізниця"
Окрім цього, у формуванні тарифу береться до уваги і рівень комфортності.
"У новому рухомому складі рівень сервісу буде значно вищий, ніж у зношених поїздах", - резюмувала Держадміністрація.
Квитки на експреси розмітають
Черги за квитками залишаться й після введення Hyundai. Фото: tourist.kharkov.ua
Станом на 8:00 23 травня пасажири придбали 4190 квитків на потяги Hyundai і 1747 квитків на потяги Skoda. У напрямку Харків-Київ-Харків на поїзди Hyundai продано 3631 квиток - 465 першого класу і 3166 другого класу.
Найбільше проїзних документів в напрямку Харків-Київ-Харків придбано на 28 травня, а також 14 і 18 червня. У напрямку Львів-Київ-Львів реалізовано 559 квитків - 102 першого класу і 457 другого класу. Найбільше квитків в цьому напрямку викуплено на 28 травня, 1,10 і 16 червня.
На поїзди Skoda придбано (туди і назад): у напрямку Харків-Донецьк - 1003 (туди), Донецьк-Маріуполь - 87 і 10 (туди і назад), Донецьк-Дніпропетровськ - 223 і 261 відповідно, Харків - Дніпропетровськ - 51 і 61 , Донецьк-Луганськ - 28 і 23.
Міжрегіональні електропоїзди виробництва Hyundai Rotem почнуть курсувати разом із 27 травня разом із введенням в дію нового графіка руху пасажирських поїздів на 2012-2013 роки. Загальна кількість місць у міжрегіональному електропоїзді Hyundai у девятивагонній комплектації - 579, з яких першого класу - 168, другого класу - 411. Відповідно до продажу кожного дня запропоновано до продажу 3,474 тис. нових квитків на напрямках Київ-Львів і Київ-Харків.