Таємниця Мони Лізи: вчені наблизилися до розгадки

Фото: waking-up.org
Хто вона – жінка, що її увічнив Леонардо да Вінчі у легендарній картині "Мона Ліза"? Італійські вчені вважають, що наблизилися до розгадки. Її має містити старовинна усипальниця у Флоренції.

Дослідники відкрили усипальницю одного зі знатних флорентійських родів, сподіваючись знайти в ній розгадку Мони Лізи.

Як повідомляє інформагенція Reuters, у підлозі церкви Сантіссіма Аннунціата було зроблено отвір, аби потрапити до місця поховання членів родини торгівця шовком Франческо дель Джокондо.

Група науковців на чолі з головою Національного комітету популяризації історичної та культурної спадщини Італії Сильвано Вінчеті припускає, що саме в цій усипальниці криється ключ до розгадки таємниці жінки, зображеної на одній з найвідоміших картин світу.

"Джоконда" – від цієї другої назви "Мони Лізи" відштовхуються вчені. Саме так за життя називали і дружину Франческо дель Джокондо Лізу Джерардіні.

ДИВІТЬСЯ ФОТО: Спочатку смерть, а потім слава: божевільно талановитий Вінсент ван Гог

Вінчеті та його однодумці планують довести достовірність своєї гіпотези, проаналізувавши ДНК зі скелетів в усипальниці. Дослідники порівняють його з генетичним матеріалом трьох скелетів, знайдених раніше у конвенті неподалік церкви.

Історики стверджують, що Джерардіні провела останні роки життя у флорентійському конвенті Святої Урсули. Торік у руїнах конвенту вчені розпочали розкопки, знайшовши три жіночих скелети. Вінчеті припускає, що один з них належить Джоконді. Підтвердити або спростувати вдасться, якщо буде встановлено генетичну спорідненість з одним зі скелетів в усипальниці родини Франческо дель Джокондо.

"Протягом чотирьох століть історики з усього світу висувають різні гіпотези щодо того, ким була ця загадкова, таємнича жінка", - сказав Сильвано Вінчеті журналістам, відкриваючи усипальницю.

Його головна надія – ДНК сина Франческо дель Джокондо та Лізи Джерардіні. Сумнівів у тому, що в усипальниці перебувають саме останки Джокондо і його синів додає знайдений усередині надгробний камінь, повідомив агенції AP учасник групи дослідників Антоніо Моретті.

Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico