Повз Землю пролетів 15-метровий астероїд

Фото: interfax.by
Астероїд, близький за своїми параметрами Челябінському метеориту, в ніч на суботу пройшов дуже близько від Землі - всього лише в 11 тис км від поверхні планети, при цьому астрономи виявили його за кілька годин до цього.

Про це повідомив "РИА Новости" Володимир Ліпунов з Державного астрономічного інституту імені Штернберга МГУ.

За його словами, нове небесне тіло було виявлено одним з телескопів мережі МАЙСТЕР, яким керує Ліпунов.

"Він був відкритий в ніч з п'ятниці на суботу нашою станцією на Байкалі, через дев'ять годин він пролетів в 11,3 тис км від Землі (це нижче орбіт геостаціонарних супутників). Його розмір - близько 15 м", - розповів Ліпунов.

ДИВІТЬСЯ ФОТО І ВІДЕО: У Челябінській області впав метеорит: постраждали 514 осіб

За його словами, він і його колеги відправили інформацію про спостереження в Центр малих планет Міжнародного астрономічного союзу, але поки центр не випустив офіційного повідомлення про відкриття - такі повідомлення поширюються, коли відкриття підтверджуються іншими обсерваторіями.

Астроном зазначив, що зараз астероїд пішов у ту зону, де його спостереження практично неможливі.

Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico