У автосалонах цього тижня очікують автомобільний бум
Президент Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко зазначає, що з 1 вересня будуть продавати тільки розмитнені авто зі складів, їхніх запасів вистачить на 1-2 місяці, - повідомляють "Вести".
А ось ввезені машини подорожчають на розмір збору. При цьому, якщо раніше говорили, що збір торкнеться лише іномарок, то остаточна редакція закону вже передбачає, що вітчизняний автовиробник також буде або платити збір, або створювати мережу центрів утилізації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна опустилась у рейтингу світових автовиробників
У іншому випадку українські автомобілі будуть коштувати менше за іномарки. Щоправда, поки що в Україні немає жодного утилізаційного центру, тому вже з 1 вересня автовиробники будуть платити збір так само, як і імпортери.
За словами керівника відділу зв'язків з громадськістю компанії "Єврокар" Олени Гавинської, ціни на авто їхнього виробництва (збирають Skoda) зростуть в середньому на 7 тис. грн. В інших компаніях - "Укравто" і "Богдан" - обіцяють зберегти ціни на нинішньому рівні. При цьому, за словами українських виробників, продавці іномарок також не збільшуватимуть їхню вартість за рахунок зниження націнки на авто.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автомобільні спецмита не допомогли вітчизняним виробникам – продажі падають
Водночас, як повідомило джерело в Кабміні, у перші дні вересня до закону про утилізаційний збір будуть внесені зміни. На думку глави ВААІД Олега Назаренка, зокрема, скасують підвищувальні коефіцієнти, які прив'язують розмір збору до об'єму двигуна (збір складе 5,5 тис. грн). Крім того, за здачу машини на металобрухт автовласникові платитимуть.