У їжі майбутнього з'явився конкурент
Дешевий продукт, який можна вжити в кілька ковтків і тим самим замінити собі обід, виявився просто необхідним.
У травні цього року американський електротехнік Роб Рейнхарт, влаштувавши дегустацію, зібрав на стартап виробництва свого живильного коктейлю Soylent більше $1 млн через краудфандінг, а потім ще $1,5 млн від приватних інвесторів. Рідка суміш з рисового білка, оливкової олії, крохмалю з додаванням вітамінів та поживних речовин, на думку Рейнхарта, повинна в майбутньому повністю замінити звичайну їжу.
Сам він вже провів експеримент на собі і нібито досяг неймовірних успіхів не тільки в економії бюджету, а й у поліпшенні здоров'я. Тепер йде доопрацювання смаку. Сойлент, який на сьогоднішній момент вважається його основною проблемою; в масовому продажі він повинен з'явитися на початку 2014 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Улюблена їжа сильних світу цього
У Рейнхарта вже з'являються конкуренти: розпочалася розкрутка іншого рідкого коктейлю, Ambro, створеного підприємцем Мікко Іколой. Причому конкурент Сойлент підкуповує своєю меншою категоричністю і відсутністю амбіцій з порятунку світу від голоду. Від оригінального Сойлент Ambro відрізняється наступним:
- Він є органічним і, як можна припустити, більш смачним; основні інгредієнти: горіхи, коричневий рис, лісові ягоди і какао.
- Концепція не припускає, що людина буде жити, харчуючись тільки Ambro. Творці закликають поглинати його, скажімо, замість бізнес-ланчу, але не відмовлятися від сімейних обідів.
- Вартість його €49 за 1,1 кг, що забезпечує 8 повноцінних страв. Тобто це просто трохи дешевше того ж бізнес-ланчу в кафе, до $5 на день.
За матерыалами: Slon.