Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна долучилась до Транскаспійського транспортного маршруту

Україна долучилась до Транскаспійського транспортного маршруту
Фото: transport-journal.com
"Укрзалізниця" підписала Протокол щодо входження України до Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту.

Досягнуто домовленості про зниження комплексної ставки за перевезення з $5559 до $3980 за 40 футовий контейнер від Ізова (Волинська область) до Кордону з КНР (Достик).

"Поки ми з Прем'єр-міністром відвідуємо Одеську область, інспектуємо стан відновлення доріг і ситуацію з ваговим контролем, Іван Федорко від імені Укрзалізниці сьогодні в Тбілісі підписав Протокол щодо входження України до Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту", - повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці у Facebook.

Транскаспійський транспортний маршрут - міжнародний транспортний маршрут "Китай-Туреччина-Європа", складова Нового шовкового шляху з Китаю до країн західної Європи в обхід Росії.

Він покликаний забезпечити транспортний зв'язок між Китаєм і Європою в обхід Росії - через Казахстан, Азербайджан, Грузію і Туреччину.

Проект започаткований у жовтні 2013 року створенням Координаційного комітету з розвитку Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту. 

30 листопада 2015 в Стамбулі відбулася презентація можливостей та перспектив розвитку Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту Китай-Туреччина-Європа.

14 січня 2016 протокол про встановлення конкурентоспроможних пільгових тарифів на вантажоперевезення Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом підписала Україна, 15 січня з Одеси за цим маршрутом відбув перший потяг.

У березні вантажний поїзд за маршрутом Іллічівськ - Китай, який був запущений з України в рамках проекту "Новий шовковий шлях", не вийшов на зворотній маршрут з КНР через відсутність клієнтів.

Маршрут зможе не тільки нівелювати збитки від розпочатої Росією транспортної блокади перевезень, але економічно може стати більш вигідним.

Проект реалізують "Залізниці Китаю", АТ "Казахстанські залізниці", ЗАТ "Азербайджанські залізниці", ЗАТ "Азербайджанське Каспійське морське пароплавство" і "Бакинський міжнародний морський торговий порт", "Грузинська залізниця".

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times