Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна долучилась до Транскаспійського транспортного маршруту

Україна долучилась до Транскаспійського транспортного маршруту
Фото: transport-journal.com
"Укрзалізниця" підписала Протокол щодо входження України до Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту.

Досягнуто домовленості про зниження комплексної ставки за перевезення з $5559 до $3980 за 40 футовий контейнер від Ізова (Волинська область) до Кордону з КНР (Достик).

"Поки ми з Прем'єр-міністром відвідуємо Одеську область, інспектуємо стан відновлення доріг і ситуацію з ваговим контролем, Іван Федорко від імені Укрзалізниці сьогодні в Тбілісі підписав Протокол щодо входження України до Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту", - повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці у Facebook.

Транскаспійський транспортний маршрут - міжнародний транспортний маршрут "Китай-Туреччина-Європа", складова Нового шовкового шляху з Китаю до країн західної Європи в обхід Росії.

Він покликаний забезпечити транспортний зв'язок між Китаєм і Європою в обхід Росії - через Казахстан, Азербайджан, Грузію і Туреччину.

Проект започаткований у жовтні 2013 року створенням Координаційного комітету з розвитку Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту. 

30 листопада 2015 в Стамбулі відбулася презентація можливостей та перспектив розвитку Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту Китай-Туреччина-Європа.

14 січня 2016 протокол про встановлення конкурентоспроможних пільгових тарифів на вантажоперевезення Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом підписала Україна, 15 січня з Одеси за цим маршрутом відбув перший потяг.

У березні вантажний поїзд за маршрутом Іллічівськ - Китай, який був запущений з України в рамках проекту "Новий шовковий шлях", не вийшов на зворотній маршрут з КНР через відсутність клієнтів.

Маршрут зможе не тільки нівелювати збитки від розпочатої Росією транспортної блокади перевезень, але економічно може стати більш вигідним.

Проект реалізують "Залізниці Китаю", АТ "Казахстанські залізниці", ЗАТ "Азербайджанські залізниці", ЗАТ "Азербайджанське Каспійське морське пароплавство" і "Бакинський міжнародний морський торговий порт", "Грузинська залізниця".

Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер