Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна долучилась до Транскаспійського транспортного маршруту

Україна долучилась до Транскаспійського транспортного маршруту
Фото: transport-journal.com
"Укрзалізниця" підписала Протокол щодо входження України до Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту.

Досягнуто домовленості про зниження комплексної ставки за перевезення з $5559 до $3980 за 40 футовий контейнер від Ізова (Волинська область) до Кордону з КНР (Достик).

"Поки ми з Прем'єр-міністром відвідуємо Одеську область, інспектуємо стан відновлення доріг і ситуацію з ваговим контролем, Іван Федорко від імені Укрзалізниці сьогодні в Тбілісі підписав Протокол щодо входження України до Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту", - повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян на своїй сторінці у Facebook.

Транскаспійський транспортний маршрут - міжнародний транспортний маршрут "Китай-Туреччина-Європа", складова Нового шовкового шляху з Китаю до країн західної Європи в обхід Росії.

Він покликаний забезпечити транспортний зв'язок між Китаєм і Європою в обхід Росії - через Казахстан, Азербайджан, Грузію і Туреччину.

Проект започаткований у жовтні 2013 року створенням Координаційного комітету з розвитку Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту. 

30 листопада 2015 в Стамбулі відбулася презентація можливостей та перспектив розвитку Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту Китай-Туреччина-Європа.

14 січня 2016 протокол про встановлення конкурентоспроможних пільгових тарифів на вантажоперевезення Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом підписала Україна, 15 січня з Одеси за цим маршрутом відбув перший потяг.

У березні вантажний поїзд за маршрутом Іллічівськ - Китай, який був запущений з України в рамках проекту "Новий шовковий шлях", не вийшов на зворотній маршрут з КНР через відсутність клієнтів.

Маршрут зможе не тільки нівелювати збитки від розпочатої Росією транспортної блокади перевезень, але економічно може стати більш вигідним.

Проект реалізують "Залізниці Китаю", АТ "Казахстанські залізниці", ЗАТ "Азербайджанські залізниці", ЗАТ "Азербайджанське Каспійське морське пароплавство" і "Бакинський міжнародний морський торговий порт", "Грузинська залізниця".

Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Порожні запобіжники. Гарантії безпеки України опинилися в руках путіна – Ед Арнольд
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук
Ракета Hellfire у кожному дворі. До чого веде демократизація виробництва керованих боєприпасів – Бенджамін Кук