Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця" не має стратегії розвитку компанії, - Бальчун

Фото: kurierkolejowy.eu
Перш ніж модернізувати та закуповувати потужності, "Укрзалізниця" має підготувати багаторічну стратегію розвитку рухомого складу та стратегію розвитку компанії.

"Спочатку ми повинні підготувати багаторічну стратегію розвитку рухомого складу. Такої стратегії немає. Чесно кажучи, у нас навіть немає стратегії розвитку компанії. Ми її почали розробляти протягом останніх декількох місяців. Ми створюємо не віртуальний, а робочий основний документ, який визначить те, як буде розвиватися компанія в довгостроковій перспективі", - розповів голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Бальчун в інтерв'ю "Новому времени".

Керівник відомства також додав, що досі в УЗ були тільки короткострокові програми.

"Кілька років тому у нас був проект з виробництва локомотивів з елементами Siemens. Але так сталося, що ми зробили 18 локомотивів і всі різні. Тепер для кожного локомотива потрібно підбирати різні запчастини. Потрібно впорядкувати цю сферу, точно сказати, який склад потрібен для пасажирських, який для вантажних перевезень", - сказав Бальчун.

На його думку, варто оголосити тендер і вибрати найефективніші з економічної та операційної точки зору рішення.

"У нас хороша технічна база, можна створювати СП із зарубіжними партнерами, можна створювати власне виробництво... Інвестиції сюди будуть такими масштабними, що ніхто не зможе нас ігнорувати. Це дає нам можливість диктувати свої умови інвесторам. А не ставати заручниками окремих проектів, які не інтегровані один з одним, генерують величезні витрати", - додав він.

Нагадаємо, що Кабінет Міністрів України провів перестановки в правлінні "Укрзалізниці". У керівництво "Укрзалізниці" увійшли два поляки і серб.

Призначений Кабінетом міністрів новий керівник ПАТ "Українська залізниця" Войцех Бальчун вступив на свою посаду 16 травня.

Також, правління "Укрзалізниці" вирішило звільнити керівників чотирьох основних підприємств залізничної галузі.

Зазначимо, публічне акціонерне товариство "Укрзалізниця" завершило 2015 рік зі збитками понад 16 млрд гривень.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян