Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця" погрожує скоротити пасажирські перевезення, якщо уряд не зменшить податки компанії

Фото: promin.cv.ua
В "Укрзалізниці" заявили, що зменшать обсяги пасажирських перевезень, якщо в уряді не погодять зміни до Податкового кодексу щодо зменшення ставки податку на землю для компанії.

Під час голосування бюджету на 2019 рік до Податкового кодексу внесли зміни, відповідно до яких "Укрзалізницю" позбавили права на пільги зі сплати податку на землю. Через це "Укрзалізниці" необхідно буде переплатити 3 мільярди гривень цього податку до бюджету. 

В уряді ж не хочуть погоджувати законопроект, який повертає Укрзалізниці пільгову ставку у розмірі 25% від стандартної ставки податку на землю.

"Додаткові витрати (на сплату податку на землю — ред.) у 3 млрд грн на рік призведуть до перегляду обсягів пасажирських перевезень у сторону зменшення, скорочення малоефективної інфраструктури", - йдеться у заяві директора з розвитку бізнесу "Укрзалізниці" Андрія Рязанцева, розміщеній на сайті компанії.

Там також додають, що у більшості країн світу залізниця та залізнична інфраструктура не оподатковується податком на землю взагалі.

Напередодні в УЗ заявили, що пасажирські перевезення завдають компанії 10 мільярдів гривень збитків щороку.

Нагадаємо, що "Укрзалізниця" планує запровадити "ринкові ціни" на залізничні квитки.

Зазначимо, що деякі напрямки пасажирських перевезень "Укрзалізниці" є збитковими. Збиток від більшості пасажирських перевезень Укрзалізниця покриває коштами, отриманими від вантажних перевезень.

Так, на вантажних перевезеннях у 2018 році "Укрзалізниця" заробила у 8 разів більше, ніж на пасажирських.

"Крюківський вагонобудівний завод" подав на "Укрзалізницю" до суду. Компанія вимагає погасити борг за виготовлені на замовлення УЗ вагони у розмірі 1,4 мільярда гривень. В "Укрзалізниці" відхиляють звинувачення заводу та зазначають, що не погашають борг через затверджений урядом фінансовий план.

У липні 2018 року "Укрзалізниця" оголосила тендер на купівлю 54 пасажирських вагонів. Його виграв Крюківський завод.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян