Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця" призначила додаткові разові потяги

Фото: tourist.kharkov.ua
Понад 5 тис пасажирських вагонів, оновлену білизну і 160 додаткових квиткових кас підготувала "Укрзалізниця" до літнього періоду.

П'ять додаткових разових потягів на окремі дати забезпечать перевезення організованих груп пасажирів, дітей до місць відпочинку, під час зміни в пансіонатах і таборах.

Наразі в Україні перевезення пасажирів здійснюють 38 літніх потягів "Укрзалізниці" і 46 літніх графікових потягів формування залізниць Росії, Білорусі та інших країн.

В кримський і карпатський регіони пасажирів перевозить 89 пар літніх потягів.

До літнього сезону 2012 року "Укрзалізниця" підготувала 5037 пасажирських вагонів, з них 1753 обладнанні установками кондиціюванням повітря. Усі інші вагони обладнані системою примусової вентиляції.

Для того ж, щоб уникнути черг у пунктах продажу на період збільшення пасажиропотоку, відкрито 160 додаткових квиткових кас для оформлення проїзних документів у дальньому та приміському сполученні:

Донецька залізниця - 20 кас, Одеська залізниця - 10 кас, Південна залізниця - 17 кас, Південно-Західна залізниця - 30 кас, Придніпровська - 83 каси, у тому числі 7 пересувних кас. 

Окрім того, "Укрзалізниця" оновила постільну білизну у вагонах СВ - 5164 комплекти, купейних та плацкартних вагонах - 200 953 комплектів.

Пасажири можуть перевозити власне авто у спеціальних вагонах

Пасажири, які їдуть у подорож залізничним транспортом і хочуть узяти з собою свій автомобіль, можуть скористатися послугами вагонів-автомобілевозів, які курсують у складі пасажирських потягів № 12/11 Київ - Сімферополь і № 156/166 Київ - Дніпропетровськ.

Як повідомляють на сайті прес-служби "Укзалізниці" за літній період 2012 року у дальньому сполученні планується перевезти понад 46 млн пасажирів.

Минулого місяця залізниці України перевезли понад 5,5 млн. пасажирів, зокрема понад 1 млн. пасажирів у напрямі Криму.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян