RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

Укрзалізниця запустила новий канал комунікації з пасажирами

Відтепер звертатися з питаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру компанії
Укрзалізниця запустила новий канал комунікації з пасажирами через Facebook-месенджер.
Укрзалізниця запустила новий канал комунікації з пасажирами UA|TV

Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниця,передає "Громадське".

Відтепер звертатися з питаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру компанії (тел. 0800-50-3111) та через повідомлення у Facebook.

Нагадаємо, що ПАТ "Укрзалізниця" запустить 16 додаткових поїздів на період кількох вихідних поспіль у березні 2020 року.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

20 02 2020 17:40
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
СТАТТІ