Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Вантажообіг українського транспорту зменшився майже на 17%

Вантажообіг українського транспорту зменшився майже на 17%
Фото: з вільних джерел
Вантажообіг транспортних підприємств України за січень-вересень 2020 року зменшився на 16,6% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року, до 210,7 млрд тонно-кілометрів (ткм).

Як передає "Укрінформ", про це повідомляє Державна служба статистики.

У січні-вересні 2020 року вантажообіг вітчизняних підприємств транспорту становив 210,7 млрд ткм, що на 16,6% менше від обсягу січня-вересня 2019 року. Загалом ці компанії за дев’ять місяців 2020 року перевезли 435,2 млн тонн вантажів, на 13,3% менше у порівнянні із січнем-вереснем 2019 року.

Вантажообіг залізничного транспорту за січень-вересень 2020 року становив 128,22 млрд тонно-кілометрів (на 5,9% менше, ніж за відповідний період 2019 року), було перевезено 223,1 млн тонн вантажів (на 4,7% менше).

Вантажообіг автотранспорту за дев’ять місяців 2020 року становив 31,05 млрд тонно-кілометрів (на 14,4% менше, ніж за січень-вересень 2019 року), було перевезено 136,9 млн тонн вантажів (на 24,5% менше).

Вантажообіг водного транспорту за вказаний період становив 2,12 млрд тонно-кілометрів (на 17,7% менше, ніж за січень-вересень 2019 року), було перевезено 3,9 млн тонн вантажів (на 13,0% менше).

Вантажообіг авіаційного транспорту у січні-вересні 2020 року дорівнював 217,2 млн тонно-кілометрів (на 2,4% менше, ніж за аналогічний період 2019 року), було перевезено близько 100 тис. тонн вантажів (на 9,4% менше).

Вантажообіг трубопровідного транспорту за цей період становив 49,11 млрд тонно-кілометрів (на 36,6% менше, ніж за січень-вересень 2019 року), було прокачано 71,2 млн тонн вантажів (на 13,3% менше).

Читайте також: Fitch прогнозує погіршення показників боргу міст України через пандемію

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times