Введення утилізаційного збору Росією містить політичну складову
Про це сказав директор Інституту досліджень автомобільного ринку "Samar" у Варшаві Войцех Джевецький.
"З однієї сторони, можна скільки завгодно говорити про убезпечення власного ринку від напливу автомобілів з-за кордону і стимулювання зростання продажу авто національного виробництва. З іншої сторони, політика завжди була близькою до економіки, і, якщо її можна використовувати, то це робиться з різною метою", - сказав Войцех Джевецький.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна ввела податок на російські автомобілі
Він також додав, що Росія поводить себе таким чином вже не вперше і не тільки у стосунках з Україною.
"Росія неодноразово робила так і з Польщею. Від політичної складової не втечеш, вона є реальною", - наголосив директор Інституту досліджень автомобільного ринку.
Натомість Європейський Союз, за словами Войцеха Джевецького, не може втілювати такі односторонні заходи, тому що тут функціонує вільний приплив товарів і не можна запроваджувати жодних бар’єрів.
Нагадаємо, Росія ввела утилізаційний збір на закордонні автомобілі та автомобілі вітчизняного виробництва з першого вересня. Проте власники продукції російського автопрому можуть відтермінувати сплату податку на невизначений термін. Збір автоматично підвищує вартість закордонних автомобілів.