Японські вчені створили вуглецевий акумулятор, який зробить електромобілі дешевшими
Компанія Power Japan Plus спільно з університетом міста Кюсю створила акумулятор, обидва електроди якого складаються з органічних сполук. Розробники стверджують, що акумулятори нового типу здатні заряджатися у 20 разів швидше, ніж стандартні літій-іонні, пише видання Cnet.
Швидкісна перезарядка батарей допоможе зробити електромобілі популярнішим. Наприклад, електромобіль Nissan Leaf зможе відновити повний заряд всього за 12 хвилин замість чотирьох годин, а більш потужний Tesla Model S - за 42 хвилини.
ЧИТАЙТЕ: Вчені створили довготривалий акумулятор з дерева і натрію
Через переважання вуглецю у складі обох електродів нова технологія отримала назву "подвійна вуглецева батарея Ryden", яка може стати дешевшою заміною літій-іонних акумуляторів для електрокарів.
Видання зазначає, що значною мірою висока ціна сучасних електромобілів залежить від вартості їхніх акумуляторів, і однією з найбільших незручностей для власників цих авто є тривалий час підзарядки літій-іонної батареї.
Зображення: cnet.com
Нова технологія виготовлення акумулятора може вирішити ці дві проблеми.
Основною сировиною для їхнього виробництва є бавовна. Щільність енергії на одиницю маси у нових джерел живлення подібна до літій-іонних акумуляторів, а стабільність параметрів і термін експлуатації є набагато вищими.
Power Japan Plus повідомляє, що розряджати вуглецеві акумуляторі можна повністю без ризику втрати ємності, що збільшує час автономної роботи і спрощує обслуговування електромобіля.
Фото: cnet.com
Окрім цього, елементи живлення Ryden менше нагріваються під час роботи, тому мають низьку небезпеку загоряння і не вимагають систем активного охолодження. Подвійні вуглецеві батареї витримують 3 тис циклів заряджання у порівнянні з 1 тис у більшості літій-іонних.
Також дешевше коштуватиме їхнє виготовлення, оскільки для подвійних вуглецевих батарей не потрібні складні системи безпеки.
Розробники стверджують, що всі основні компоненти в них піддаються біологічному розкладанню без утворення токсичних речовин.
Випуск акумуляторів Ryden компанія розпочне цього року на базі власного заводу в Окінаві. Першими замовниками стануть виробники медичних приладів і засобів зв'язку. Для мобільної техніки та більш потужних пристроїв (таких як електротранспорт) Power Japan поки не випускатиме акумулятори самостійно. Керівництво компанії планує надавати свою ліцензію стороннім виробникам джерел живлення.
Детальну інформацію про подвійні вуглецеві батареї Power Japan Plus представить наприкінці травня під час щорічної конференції, присвяченої електротранспорту, яка відбудеться в Індіанаполісі, США.