Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

ЄС планує відновити Шовковий шлях з Китаю в обхід Польщі

ЄС планує відновити Шовковий шлях з Китаю в обхід Польщі
Фото: vpoltave.pl.ua
Брюссель планує провести транснаціональну магістраль із Китаю до Великобританії в обхід Польщі. У свою чергу польські перевізники б'ють на сполох, адже не зможуть конкурувати з своїми 150 тис вантажівок проти 4 млн, які пообіцяв відправити у Європу Китай.

21 міністр і представник європейських урядів в Йорданії виступили на конференції IRU (Міжнародного союзу автомобільного транспорту) за відродження Великого шовкового шляху. Це найстаріший міжнародний торговий шлях протяжністю 12 тис миль, який проходить через Китай, Центральну Азію і Європу.

Темою конференції стала нова концепція маршруту, який проходитиме через Туреччину в обхід польської автомагістралі.

Брюссель планує відкрити європейський ринок для мільйонів китайських вантажівок, з якими польські перевізники не зможуть конкурувати. Ці ворота з Азії в Європу планують відкрити у 2015 році.

Китайці пообіцяли, що перша хвиля принесе до Європи чотири млн вантажівок. Тим часом польські перевізники мають парк на 150 тис транспортних засобів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Товарний поїзд із Китаю до Польщі курсуватиме раз в тиждень

"Уявіть собі ситуацію, в якій китайські вантажівки перевозитимуть товари з Пекіна до Європи. Ця вантажівка повертатиметься порожньою, тому що китайці борються за можливість перевезення вантажів у Європі, - говорить Адріан Фургальськи, член правління Консультативної ради ТOR.

Занепокоєння польських перевізників зрозуміле, адже на них припадає більш, ніж 20% транзитних послуг на ринку ЄС, що удвічі більше, ніж у перевізників Чехії, які посідають друге місце в рейтингу перевізників ЄС.

Учасники ринку вже переймаються ініціативою Брюсселю, адже китайські перевізники не залишать шансів конкурентам. Це відповідно спричинить безробіття серед водіїв і суттєво вплине на ВВП Польщі, 10% наразі якого становлять надходження за перевезення.

За матеріалами: Gazeta Wyborcza.

Найслабша ланка – Британія. Європа потребує якоря безпеки, а Лондон борсається – Едвард Лукас
Найслабша ланка – Британія. Європа потребує якоря безпеки, а Лондон борсається – Едвард Лукас
Чи стане 2025 рік повторенням 1938 року для Європи? Британія недалекоглядна – Тім Вілласі-Вілсі
Чи стане 2025 рік повторенням 1938 року для Європи? Британія недалекоглядна – Тім Вілласі-Вілсі
Ще один день на війні. Як воює підрозділ
Ще один день на війні. Як воює підрозділ "Ахіллес" – Дональд Гілл
Катастрофічний 2024 рік путіна. Енергія витрачена даремно, втрачена назавжди – Ендрю Таннер
Катастрофічний 2024 рік путіна. Енергія витрачена даремно, втрачена назавжди – Ендрю Таннер
Україна принижує путіна в критичний момент. За кілька тижнів до інавгурації Трампа Київ знов наступає на Курщині – The Telegraph
Україна принижує путіна в критичний момент. За кілька тижнів до інавгурації Трампа Київ знов наступає на Курщині – The Telegraph
Українці розпочали контрнаступ біля Суджі. Кордон знову прорвано в двох місцях – Дональд Гілл
Українці розпочали контрнаступ біля Суджі. Кордон знову прорвано в двох місцях – Дональд Гілл
Найепічніша катастрофа путіна. Курська область залишиться не деокупованою до інавгурації Трампа – Ендрю Таннер
Найепічніша катастрофа путіна. Курська область залишиться не деокупованою до інавгурації Трампа – Ендрю Таннер
Шахраї та
Шахраї та "корєша". Висока ціна, яку ми заплатили за ведення бізнесу в росії – Едвард Лукас