Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

ЄС планує відновити Шовковий шлях з Китаю в обхід Польщі

ЄС планує відновити Шовковий шлях з Китаю в обхід Польщі
Фото: vpoltave.pl.ua
Брюссель планує провести транснаціональну магістраль із Китаю до Великобританії в обхід Польщі. У свою чергу польські перевізники б'ють на сполох, адже не зможуть конкурувати з своїми 150 тис вантажівок проти 4 млн, які пообіцяв відправити у Європу Китай.

21 міністр і представник європейських урядів в Йорданії виступили на конференції IRU (Міжнародного союзу автомобільного транспорту) за відродження Великого шовкового шляху. Це найстаріший міжнародний торговий шлях протяжністю 12 тис миль, який проходить через Китай, Центральну Азію і Європу.

Темою конференції стала нова концепція маршруту, який проходитиме через Туреччину в обхід польської автомагістралі.

Брюссель планує відкрити європейський ринок для мільйонів китайських вантажівок, з якими польські перевізники не зможуть конкурувати. Ці ворота з Азії в Європу планують відкрити у 2015 році.

Китайці пообіцяли, що перша хвиля принесе до Європи чотири млн вантажівок. Тим часом польські перевізники мають парк на 150 тис транспортних засобів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Товарний поїзд із Китаю до Польщі курсуватиме раз в тиждень

"Уявіть собі ситуацію, в якій китайські вантажівки перевозитимуть товари з Пекіна до Європи. Ця вантажівка повертатиметься порожньою, тому що китайці борються за можливість перевезення вантажів у Європі, - говорить Адріан Фургальськи, член правління Консультативної ради ТOR.

Занепокоєння польських перевізників зрозуміле, адже на них припадає більш, ніж 20% транзитних послуг на ринку ЄС, що удвічі більше, ніж у перевізників Чехії, які посідають друге місце в рейтингу перевізників ЄС.

Учасники ринку вже переймаються ініціативою Брюсселю, адже китайські перевізники не залишать шансів конкурентам. Це відповідно спричинить безробіття серед водіїв і суттєво вплине на ВВП Польщі, 10% наразі якого становлять надходження за перевезення.

За матеріалами: Gazeta Wyborcza.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times