Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Євросоюз дасть Польщі €23 млрд на ремонт і будівництво доріг

Євросоюз дасть Польщі €23 млрд на ремонт і будівництво доріг
Пріоритетними вважатимуться швидкісні дороги. Фото: Agencija Gazeta
До 2020 року Євросоюз профінансує ремонт і будівництво польських доріг на 100 млрд злотих або €23 млрд.

Про це заявила віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури і розвитку уряду Польщі Ельжбета Бєньковська, пише Gazeta Wyborcza.

Гроші виділить Європейський соціальний фонд. Призначатимуться вони на закінчення будівництва та ремонту швидкісних доріг та залізниць.

"Ми плануємо 60% коштів скерувати на автомобільні дороги, а 40% - на залізничні шляхи", - каже міністр інфраструктури. За її словами, це суперечить бажанню Європейської комісії, яка рекомендує витратити більше грошей на розвиток залізничного транспорту, а не на автошляхи.

"Не йдеться про те, що залізниця не справиться із цими коштами. Справа у тому, що така кількість грошей для залізниці, як собі вирішила Єврокомісія є просто надто великою", - зазначила Бєньковска. Минулого року у Польщі було відремонтовано 1,3 тис км шляхів, цього року планується привести до ладу ще 1,5 тис км.

ЧИТАЙТЕ: Україна та Польща - застій і реформи

Відповідаючи на питання, чи планує уряд повернутися до концепції високошвидкісних залізниць Бєньковська заявила, що будівництво такої лінії буде актуальним після 2020 року.

"Я глибоко переконана, що поли у нас немає усіх швидкісних автодоріг, колії відповідного рівня, то навіть, якщо ми будемо мати Pendolino, більшість польських колій як і раніше будуть непридатними до швидкості понад 160 км/год. Зараз не час, щоб викидати величезні гроші в залізниці, які можуть їздити 300 км/год", - додала міністр.

За її словами, співвідношення вкладеної суми до ціни квитків і часу проїзду на даний момент є збитковим. 

"Ми заощаджуватимемо залежно від відрізку 7-9 хвилин, а за квиток ми мусили б заплатити 300-400 злотих", - пояснила міністр, додавши, що підготовка до запровадження швидкісного залізничного руху все ж триває.

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight