Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Євросоюз дасть Польщі €23 млрд на ремонт і будівництво доріг

Євросоюз дасть Польщі €23 млрд на ремонт і будівництво доріг
Пріоритетними вважатимуться швидкісні дороги. Фото: Agencija Gazeta
До 2020 року Євросоюз профінансує ремонт і будівництво польських доріг на 100 млрд злотих або €23 млрд.

Про це заявила віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури і розвитку уряду Польщі Ельжбета Бєньковська, пише Gazeta Wyborcza.

Гроші виділить Європейський соціальний фонд. Призначатимуться вони на закінчення будівництва та ремонту швидкісних доріг та залізниць.

"Ми плануємо 60% коштів скерувати на автомобільні дороги, а 40% - на залізничні шляхи", - каже міністр інфраструктури. За її словами, це суперечить бажанню Європейської комісії, яка рекомендує витратити більше грошей на розвиток залізничного транспорту, а не на автошляхи.

"Не йдеться про те, що залізниця не справиться із цими коштами. Справа у тому, що така кількість грошей для залізниці, як собі вирішила Єврокомісія є просто надто великою", - зазначила Бєньковска. Минулого року у Польщі було відремонтовано 1,3 тис км шляхів, цього року планується привести до ладу ще 1,5 тис км.

ЧИТАЙТЕ: Україна та Польща - застій і реформи

Відповідаючи на питання, чи планує уряд повернутися до концепції високошвидкісних залізниць Бєньковська заявила, що будівництво такої лінії буде актуальним після 2020 року.

"Я глибоко переконана, що поли у нас немає усіх швидкісних автодоріг, колії відповідного рівня, то навіть, якщо ми будемо мати Pendolino, більшість польських колій як і раніше будуть непридатними до швидкості понад 160 км/год. Зараз не час, щоб викидати величезні гроші в залізниці, які можуть їздити 300 км/год", - додала міністр.

За її словами, співвідношення вкладеної суми до ціни квитків і часу проїзду на даний момент є збитковим. 

"Ми заощаджуватимемо залежно від відрізку 7-9 хвилин, а за квиток ми мусили б заплатити 300-400 злотих", - пояснила міністр, додавши, що підготовка до запровадження швидкісного залізничного руху все ж триває.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян