Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

За 10 місяців УЗ отримала лише 23% відшкодувань за перевезення пільговиків електричками

За 10 місяців УЗ отримала лише 23% відшкодувань за перевезення пільговиків електричками
Фото: mtu.gov.ua
За 10 місяців 2020 року "Укрзалізниця" сплатила місцевим бюджетам майже 3,1 млрд грн земельного податку і не отримала від них 186 млн грн компенсацій за соціальні перевезення.

Про це пише "Економічна правда" з посиланням на прес-службу УЗ.

"У січні - жовтні 2020 року Укрзалізниця сплатила до місцевих бюджетів 7,1 млрд грн податків, з яких близько 3,1 млрд грн склав земельний податок. Тим часом за цей період компанія отримала від місцевих органів влади лише 55,8 млн грн або 23% відшкодувань за надані послуги з перевезення громадян пільгових категорій у приміському сполученні", - йдеться у повідомленні.

"Такий низький рівень компенсації місцевої влади за соціальні перевезення та водночас велике податкове навантаження суттєво обмежують можливості Укрзалізниці в поліпшенні сервісу в приміському секторі. Передусім, в оновленні критично застарілих електропоїздів.

Влада на місцях хронічно не виконує своїх зобов'язань перед Укрзалізницею та не сплачує своєчасно й у повному обсязі відшкодування за перевезення залізницею у своїх регіонах громадян пільгових категорій", - підкреслили в компанії.

За данними УЗ, загалом за 10 місяців цього року місцеві органи влади заборгували компанії понад 186,1 млн грн за перевезення у приміському сполученні пасажирів, які мають пільгу на проїзд.

Серед найбільших боржників - Харківська область (32,8 млн грн), а також Київська (21,6 млн грн), Дніпропетровська (16,2 млн грн), Львівська (16,2 млн грн), Одеська (10,8 млн грн), Тернопільська (8,7 млн грн) та м. Київ (24,9 млн грн).

"Укрзалізниця закликає місцеві органи влади як замовників пасажирських перевезень за соціальними тарифами, компенсувати компанії витрати за надані послуги", - йдеться у повідомленні.

"Укрзалізниця наполягає на скасуванні або суттєвому зменшенні земельного податку, який сплачує місцевим бюджетам за землі, на яких розташовані об’єкти залізничної інфраструктури. У минулому році ці видатки склали близько 3,8 млрд грн. Очікується, що в 2020 році Укрзалізниця перерахує таку ж суму земельного податку. Ці кошти доцільніше було б інвестувати в пасажирські перевезення.

З 1 січня 2019 року діють зміни до Податкового кодексу України та деяких інших нормативних актів (№ 2628-VIII), які, зокрема, позбавили Укрзалізницю пільги зі сплати земельного податку", - додали в УЗ.

Читайте також: Укрзалізниця призначила три додаткові поїзди на зимові свята

 
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"