За останній рік більше чверті американців видалили Facebook зі смартфонів, - дослідження Pew
Опитування проводилося в період з 29 травня по 11 червня. У ньому взяли участь майже 5 тисяч людей, повідомляє Recode.
42% користувачів кажуть, що вирішили відпочити від Facebook протягом кількох тижнів або більше. Відсоток людей, що змінили свої налаштування конфіденційності в соціальній мережі також чималий — 54%.
Втім зазначається, що це не зробило істотного впливу на розмір аудиторії Facebook, оскільки щоденна активність соцмережі зберігається на рівні близько 185 мільйонів користувачів протягом останніх чотирьох кварталів.
Дослідники вважають, що, ймовірно, люди видаляють додаток, а потім знову його встановлюють. Або ж продовжують користуватися веб-версією Facebook.
Нагадаємо, що у світі набирає популярності флешмоб: відмовитись на 30 днів від соцмереж. Мета нового флешмобу – щоб користувачі проаналізували, скільки часу вони проводять у соцмережах і навіщо взагалі ними користуються.
Є кілька варіантів долучитись до флешмобу:
- "холодна індичка" (cold turkey – сленговий вираз, що означає повну відмову від поганої звички). Відмовся від усіх особистих аккаунтів у соцмережах на 30 днів.
- "соціалізований метелик". Зроби паузу від соцмереж на всіх зустрічах. Розмовляй з друзями, слухай музику, їж, не переймаючись про те, як там твій пост в Instagram.
- "нічна сова". Не заходь в соцмережі після 18.00.
- "зайнята бджілка". Покращуй свою продуктивність – не перевіряй акаунти, поки на ти на роботі або на навчанні.
- "спляча собака". Вирішив лягати спати – так і роби, а не залипай у Facebook.
Фото: rsph.org.uk