Засновник eBay витратить $250 млн на новинний стартап
Омідьяр (№ 47 у списку найбагатших Forbes) розповів Джею Розену - відомому блогеру і професору Нью - Йоркського університету, що на початку року йому пропонували купити The Washington Post, інформує Forbes.ua.
Він відмовився, і видання придбав його колега в сфері e-commerce, мільярдер Джефф Безос. Підприємця відлякала невисока ціна: $250 млн (саме у стільки газета обійшлася засновнику Amazon) він витратить на новинний стартап Гленна Грінуолд - журналіста, який вперше опублікував матеріали Едварда Сноудена.
Проект може стати одним з найдорожчих стартапів у світі. Для порівняння, популярний американський сайт Huffington Post, до того як в 2011 році його за $315 млн купив американський медійний конгломерат AOL, зумів залучити $37 млн. Сайт соціальних новин BuzzFeed, над яким працюють більше 300 співробітників коштує $46 млн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Російський фонд вклав $1,3 млн у п'ять українських стартапів
Маючи в кишені $250 млн, Грінуолд може замахнутися і на більш масштабний проект. У The New York Times, де працює 1,2 тис журналістів, річний бюджет новинного відділу - близько $200 млн. Стартап Омідьяр збирається фінансувати напряму, а не через свою благодійну компанію Omidyar Network.
Назву проекту його засновник та інвестор поки що не розкривають.