Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Жуляни" змінюють орієнтацію на бізнес-клієнтів

Фото: kbp.aero
Генеральний директор компанії "Майстер-Авіа", яка управляє аеропортом"Київ" (Жуляни), Олексій Яковець повідомив, що в аеропорту мають намір в грудні цього року розпочати будівництво нового бізнес-терміналу загальною площею 5 тис кв м.

Інвестиції повинні становити не більше 40 млн грн кредитних коштів. За його словами, термінал може почати роботу у вересні-жовтні 2013 року. "Зараз бізнес-авіації ніде базуватися - ні в аеропорту" Бориспіль ", ні у нас. Немає ні відповідних приміщень для екіпажів літаків, ні VIP-залу для таких клієнтів", - пояснив Яковець, пише "КоммерсантЪ-Украина".

Аеропорт "Жуляни" входить до п'ятірки найбільших аеропортів країни. За підсумками 9 місяців 2012 року він обслужив 594,4 тис пасажирів. У травні в "Жулянах" відкрили новий пасажирський термінал, кошти інвестувала компанія "Майстер-Авіа", співвласником якої є народний депутат Юрій Іванющенко (Партія регіонів). Базові перевізники - "Візз Ейр Україна" та "Ютейр-Україна".

Обслуговування малої авіації раніше було одним із головних пріоритетів "Жулян". У 2005 році міжнародна консалтингова компанія Airport Consulting Vienna порадила керівництву аеропорту зосередитися на приватній і бізнес-авіації, проте тоді в Україні цей сегмент був нерозвинений.

"Ми не змогли б покрити навіть витрати на утримання аеродрому", - пояснював він. Зараз "Жуляни" щорічно забезпечують близько 7 тис рейсів бізнес-авіації. За кількістю щоденних бізнес-вильотів аеропорт входить у першу п'ятірку в Європі, говорить власник авіакомпанії Challenge Aero Сергій Нікіфоров.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У "Жулянах" планують збудувати нову злітно-посадкову смугу

Новий термінал значно посилить позиції "Жулян" у цьому сегменті, вважають експерти. "Аеропорт знаходиться практично в центрі міста, а до "Борисполя" їхати 30 км. Пасажири бізнес-джетів цінують, насамперед, швидкість і комфорт", - пояснив голова Асоціації аеропортів Анатолій Троценко.

Ринок приватних авіаперевезень, зріст якого спостерігався протягом останніх кількох років, дуже чутливий і зараз знаходиться на спаді, розповідають його учасники.

"У вересні-жовтні кількість наших вильотів скоротилося майже в три рази у порівнянні з травнем-червнем. І це незважаючи на вибори, - зазначає Сергій Нікіфоров. - Якщо криза розвиватиметься і далі, "Жулянам" буде важко повернути навіть невеликі інвестиції в новий термінал".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян