Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Аеропорт "Київ" вводить у дію новий перон

Аеропорт
Фото: the-village.ru
Міжнародний аеропорт "Київ" ввів в експлуатацію новий перон біля терміналу "А".

Про це повідомляє прес-служба аеропорту з посиланням на генерального директора Олександра Нестеренка.

Площа перону становить близько 28 тис кв м.

За словами представників аеропорту, введення нового перону дозволить розмістити одночасно на ньому шість середньомагістральних повітряних суден типу Boeing 737 або Airbus A320.

Збільшення стоянок для середньомагістральних літаків дозволить аеропорту "Київ" розвивати сітку польотів. Зокрема, найближчим часом аеропорт планує збільшити кількість польотів на таких авіалайнерах.

Будівництво нового перону тривало з квітня 2012 року. Після його введення в експлуатацію кількість стоянок для середньомагістральних літаків в аеропорту "Київ" збільшилася з 4 до 10.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Переліт закордон: лоукост в українських аеропортах

До кінця 2012 року аеропорт "Київ" також планує почати використовувати телескопічний трап (рукав) у новому терміналі "А", що дозволить пасажирам проходити у літак без необхідності виходу на вулицю. Зараз будівельники виконують необхідні роботи з підготовки фундаменту для розміщення телетрапів.

До слова, за минулий рік аеропорт "Київ" у Жулянах обслужив 478 тис пасажирів. За вісім місяців цього року вдалося збільшити пасажиропотік до більше як 500 тис.

"Вкінці року ми плануємо вийти на рубіж 800 тис пасажирів. Зараз аеропорт працює з випередженням минулорічного графіка на 87%. Якщо порівняти минулий рік із тими роками, які були до того, то ми збільшили пасажиропотік у десять разів", - прокоментував заступник генерального директора аеропорту "Київ" Олег Петровський.

За його словами, наступного року аеропорт "Київ" планує перейти мільйонний рубіж за кількістю пасажирів.

Базові авіакомпанії аеропорту -"Wizz Air Україна" і "Ютейр-Україна".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян