Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українці все частіше "радяться" з інтернетом перед тим, як щось купити (інфографіка)

Українці все частіше
Фото: home-schooling.org
За результатами дослідження поведінки українських інтернет-користувачів, проведеного компанією TNS Infratest на замовлення Google вдалось з’ясувати, наскільки часто українці використовують онлайн і оффлайн джерела інформації в процесі купівлі товарів з різних категорій.

Дослідження показало, що всі представлені категорії товарів активно продаються через інтернет. Найбільш популярні серед українців онлайн-купівля мобільних телефонів і комп'ютерів, також набирає популярність покупка в інтернеті авіаквитків, бронювання готелів.

Зокрема, інформацію про товари з категорій "Технології", "Автотовари", "Подорожі" шукають набагато частіше онлайн, ніж оффлайн.

Використання стаціонарних ПК, ноутбуків і планшетів є першочерговим вибором для онлайн-пошуку, в той же час продовжує рости частка онлайн-пошуку з використанням мобільних пристроїв.

При пошуку інформації українські користувачі керуються такою логікою:

● 74% респондентів очікують, що провідні торгові марки будуть у верхній частині результатів пошуку;

● 80% опитаних вважають, що результати пошуку з урахуванням місця розташування більш відповідають запиту;

● 57% вважають рекомендовані друзями веб-сайти більш важливими, ніж інші сайти;

● 36% при здійсненні покупки в магазині іноді користуються своїм мобільним телефоном, щоб знайти більше інформації про товари.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Товари на сайтах "стають" більш якісними завдяки стадному інстинкту

Покупці починають активно шукати інформацію про товар, який їх зацікавив приблизно за місяць до здійснення покупки, пік пошуку припадає на період за тиждень до придбання товару чи замовлення послуги. Тільки в категорії "Споживчі та косметичні товари" пошук інформації максимальний перед самим моментом покупки.

Незважаючи на те, що оффлайн-шопінг досі є превалюючим способом покупки в аналізованих категоріях товарів, помітний потенціал зростання ролі інтернету в майбутньому.

Дослідження проводили в період з 1 січня до 31 березня 2013 року по методології онлайн-опитувальника , цільова група - український користувач Інтернету старше 16 років, вибірка - 2633 респондента.

Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
"Циркони" з суші, відновлені 1,5 та 3 тонні бомби і натиск на Донбасі. Про останню тактику росіян – Том Купер
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Кілька думок про російський розвідувально-ударний ланцюг. Більшість обстрілів відбувається на основі агентурних даних – Том Купер
Кілька думок про російський розвідувально-ударний ланцюг. Більшість обстрілів відбувається на основі агентурних даних – Том Купер