RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ СТАТТІ

Пиво хочуть прибрати з екранів телевізорів

Компанії готові знайти інші канали для привертання уваги покупців
Закон про обмеження реклами пива не дозволить пивоварням рекламувати продукцію увесь день та бути спонсором різних подій.
Пиво хочуть прибрати з екранів телевізорів Фото: chernigivske.ua

Відповідний законопроект у першому читанні прийняли депутати Верховної Ради України в четвер, 17 травня.

Парламентарі хочуть заборонити рекламу пива та напоїв, зроблених на його основі, по радіо та телебаченню з 6 години ранку до 24-ої.

Також пропонується заборонити рекламу пива, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів інтелектуальної власності, під якими випускається продукція пивоваріння, в усіх друкованих ЗМІ, крім спеціалізованих, а також використання для цього коштів зовнішньої і внутрішньої реклами.

Пивоварням також не можна буде спонсорувати  теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів і послуг, під якими випускаються алкогольні напої.

Пиво знайде покупця

Як закон у такому вигляді вплине на продажі бурштинового напою сьогодні важко передбачити. Проте він буде вимушувати компанії знаходити нові варіанти реклами. Зокрема компанії почнуть активніше привертати увагу потенційного покупця на полицях в супермаркетах, кафе тощо. Що, своєю чергою, може спричинити подорожчання такої полички магазину.

Фото: bizlife.kz

"Те, що стимулювати продажі це не буде – це точно", - відзначив в коментарі iPress директор з маркетингу Першої Приватної Броварні Максим Васильєв.

"Це буде змушувати компанії знаходити інші методи і не завжди вони будуть адекватними. Будуть інші канали розміщення. Горілку нібито заборонили, але коли ви включаєте телевізор спонсорство різних марок видно протягом дня", - додав він.

За його словами, обмеження варто робити адекватними і такими, що відповідають сучасним трендам. Для прикладу в Європі, де зовнішня реклама практично заборонена в містах, дозволено спонсорство кінематографічних подій та музичних фестивалів пивними брендами.

Пивовари не самі

До остаточного прийняття закону ще є час, відповідно депутати ще мають змогу змінити деякі пункти. Передбачається, що до дискусії, крім пивоварів, долучаться ЗМІ. Реклама пива по телебаченню є однією з найбільш дохідних статей для телеканалів.

"Є ще телевізійні канали, для яких пивний бюджет є одним з провідних телевізійних бюджетів, який вкладається в рекламу. Телевізійні канали будуть також зацікавлені в тому, щоб пом’якшити позиції в законі", - зауважив Максим Васильєв.

За його словами, певні обмеження будуть прийняті, проте їх варто робити з відтермінуванням, щоб всі учасники ринку змогли підготуватися до нововведень.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

18 05 2012 12:41
ТЕГИ: , , реклама
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ