63% рекламодавців не вважають рекламу у Facebook ефективною, - дослідження
Такі дані опублікувало найбільше галузеве видання Social Media Examiner.
В рамках дослідження аналітики видання мали на меті з’ясувати наскільки компанії задоволені рекламою в соціальних мережах.
Видання повідомляє, що 97% опитаних компаній так чи інакше користуються соціальними мережами для маркетингу, 86% вважають їх важливим інструментом у промоції власної продукції.
Майже для половини компаній (49%) Facebook є основним рекламним майданчиком з-поміж усіх соціальних медіа.
Джерело: socialmediaexaminer.com
Щоправда, лише 37% компаній задоволені рекламою у цій соціальній мережі і вважають її ефективною.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 порад для тих, хто рекламується у Facebook
Результати дослідження свідчать, що чим більша компанія і чим відоміший її бренд на ринку, тим краще вона ставиться до реклами на Facebook. Відповідно, чим менші бізнес-структури, тим менше вони задоволені ефективністю своєї реклами у соцмережі Цукерберга.
У дослідженні "Маркетинг в соціальних мережах-2013" взяло участь 3000 маркетологів світових компаній.