Американський кавовий монополіст Starbucks продаватиме чай
Сума угоди становитиме $620 млн, або $15,5 за акцію, пише The Wall Street Journal.
Оскільки елітний чай вимагає спеціального підходу, компанія не планує відкривати нові магазини Teavana у великих торгових комплексах, хоча зараз саме там знаходиться основна частина з 300 торгових точок чайної мережі в Північній Америці.
"Ми зробимо для чаю те ж, що зробили для кави", - наголосив гендиректор Starbucks Говард Шульц в інтерв'ю виданню та додав, що продукти Starbucks компанія в магазинах Teavana не продаватиме.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які сорти кави можуть зникнути назавжди
Окрім того, голова Starbucks заявив, що ця покупка не свідчить про проблеми в ключовому бізнесі компанії: "Ми серйозно налаштовані на відкриття принаймні 1 тис нових магазинів Starbucks в США протягом наступних п'яти років".
Варто відзначити, що жителі США не належать до особливих поціновувачів чаю. Зокрема Штати займають шосте місце в світі за споживанням цього напою після Китаю, Індії, Росії, Туреччини і Великобританії, свідчить інформація Американської асоціації чаю. Слід зазначити, що 85% споживання припадає на бутильований холодний чай.
Starbucks запропонувала за Teavana на 54% більше, ніж компанію оцінює ринок. Операцію з продажу планують завершити до кінця 2012 року.
Нагадаємо, що відома американська мережа кав'ярень не платила податків до держбюджету Великобританії з 2009 року, за що була оштрафована.