Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Nestle і Starbucks "присадять" китайців на каву

Nestle і Starbucks
Фото: chinabevnews.wordpress.com
Компанії Nestle та Starbucks починають підкорювати китайський ринок кавових продуктів, намагаючись за допомогою нових кав'ярень та магазинів сформувати у населення культуру споживання кави.

Завтра Nestle вперше оприлюднить дані з продажу у своєму китайському підрозділі, і компанія готується до зростання попиту у країні на свої нові кавомашини Nespresso.

Керівництво Starbucks у квітні оголосило про наміри у 2013 році розпочати у Китаї продаж популярної кавоварки Verismo. З цим продуктом компанія прагне відвоювати частку ринку у лідерів - Nestle та Green Mountain Coffee Roasters.

Кава – напій молоді у великих містах

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Компанії розраховують, що зростання добробуту китайців збільшить їхній інтерес до західного напою, хоча зараз в середньому китайці споживають лише три чашки кави на душу населення на рік, і ринок кави і кавової продукції ще не розвинутий. Споживачами кави стають переважно молоді мешканці великих міст, у той час як старші китайці традиційно надають перевагу чаю.

Nespresso, підрозділ Nestle, вийшов на ринок Китаю у 2007 році. Компанія відкрила у країні три фірмові магазини. За словами регіонального директора Nespresso у Південно-східній Азії, Китаї та Кореї Марка Ліндерса, компанія прагне створити культуру споживання кави у країні. Цього року Китай стане другим за величиною ринком Nestle після США.

Компанії виховують культуру споживання кави

Продаж розчинної кави приносить більшу частку прибутку виробників кавової продукції у Китаї. За даними аналітичної компанії Mintel, з 2004 до 2011 року обсяг продажу розчинної кави у Китаї зріс вп'ятеро, і до 2015 року подвоїться до $ 1,96 млрд.

Starbucks, найбільша у світі мережа кав'ярень, працює на китайському ринку з 1999 року, і формує звичку споживачів до більш якісної заварної кави. Starbucks планує потроїти кількість своїх кав'ярень у Китаї до 1,5 тис до 2015 року.

За матеріалами Bloomberg.

Параноя Кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Ірина Бороган та Андрій Солдатов
Параноя Кремля – британські шпигуни. Історія і сьогодення – Ірина Бороган та Андрій Солдатов
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Роздуми зі Стамбула. Як Ердоган нейтралізував протести – Тімоті Еш
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Перемога у промисловій війні: порівняння росії, Європи та України 2022-2024. Частина І – RUSI
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання
Не якщо, а коли. Китай може розпочати вторгнення на Тайвань у найближчі пів року – видання "1945"
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Бойові дії тривають, змінюються їхні форми. росіяни відчувають дедалі серйозніші проблеми з мобілізацією – Том Купер і Дональд Гілл
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
Шлях вперед: чому безпілотники зі штучним інтелектом не захопили поле бою. Принаймні поки що – Бенджамін Кук та Том Купер
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
путін не веде переговори про мир. Він сміється з Америки – Ендрю Чахоян
Трамп розраховує на швидке мирне врегулювання в Україні в інтересах путіна. Чи встоїмо? – The Telegraph
Трамп розраховує на швидке мирне врегулювання в Україні в інтересах путіна. Чи встоїмо? – The Telegraph