Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Nestle і Starbucks "присадять" китайців на каву

Nestle і Starbucks
Фото: chinabevnews.wordpress.com
Компанії Nestle та Starbucks починають підкорювати китайський ринок кавових продуктів, намагаючись за допомогою нових кав'ярень та магазинів сформувати у населення культуру споживання кави.

Завтра Nestle вперше оприлюднить дані з продажу у своєму китайському підрозділі, і компанія готується до зростання попиту у країні на свої нові кавомашини Nespresso.

Керівництво Starbucks у квітні оголосило про наміри у 2013 році розпочати у Китаї продаж популярної кавоварки Verismo. З цим продуктом компанія прагне відвоювати частку ринку у лідерів - Nestle та Green Mountain Coffee Roasters.

Кава – напій молоді у великих містах

Компанії розраховують, що зростання добробуту китайців збільшить їхній інтерес до західного напою, хоча зараз в середньому китайці споживають лише три чашки кави на душу населення на рік, і ринок кави і кавової продукції ще не розвинутий. Споживачами кави стають переважно молоді мешканці великих міст, у той час як старші китайці традиційно надають перевагу чаю.

Nespresso, підрозділ Nestle, вийшов на ринок Китаю у 2007 році. Компанія відкрила у країні три фірмові магазини. За словами регіонального директора Nespresso у Південно-східній Азії, Китаї та Кореї Марка Ліндерса, компанія прагне створити культуру споживання кави у країні. Цього року Китай стане другим за величиною ринком Nestle після США.

Компанії виховують культуру споживання кави

Продаж розчинної кави приносить більшу частку прибутку виробників кавової продукції у Китаї. За даними аналітичної компанії Mintel, з 2004 до 2011 року обсяг продажу розчинної кави у Китаї зріс вп'ятеро, і до 2015 року подвоїться до $ 1,96 млрд.

Starbucks, найбільша у світі мережа кав'ярень, працює на китайському ринку з 1999 року, і формує звичку споживачів до більш якісної заварної кави. Starbucks планує потроїти кількість своїх кав'ярень у Китаї до 1,5 тис до 2015 року.

За матеріалами Bloomberg.

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"