Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Nestle і Starbucks "присадять" китайців на каву

Nestle і Starbucks
Фото: chinabevnews.wordpress.com
Компанії Nestle та Starbucks починають підкорювати китайський ринок кавових продуктів, намагаючись за допомогою нових кав'ярень та магазинів сформувати у населення культуру споживання кави.

Завтра Nestle вперше оприлюднить дані з продажу у своєму китайському підрозділі, і компанія готується до зростання попиту у країні на свої нові кавомашини Nespresso.

Керівництво Starbucks у квітні оголосило про наміри у 2013 році розпочати у Китаї продаж популярної кавоварки Verismo. З цим продуктом компанія прагне відвоювати частку ринку у лідерів - Nestle та Green Mountain Coffee Roasters.

Кава – напій молоді у великих містах

Компанії розраховують, що зростання добробуту китайців збільшить їхній інтерес до західного напою, хоча зараз в середньому китайці споживають лише три чашки кави на душу населення на рік, і ринок кави і кавової продукції ще не розвинутий. Споживачами кави стають переважно молоді мешканці великих міст, у той час як старші китайці традиційно надають перевагу чаю.

Nespresso, підрозділ Nestle, вийшов на ринок Китаю у 2007 році. Компанія відкрила у країні три фірмові магазини. За словами регіонального директора Nespresso у Південно-східній Азії, Китаї та Кореї Марка Ліндерса, компанія прагне створити культуру споживання кави у країні. Цього року Китай стане другим за величиною ринком Nestle після США.

Компанії виховують культуру споживання кави

Продаж розчинної кави приносить більшу частку прибутку виробників кавової продукції у Китаї. За даними аналітичної компанії Mintel, з 2004 до 2011 року обсяг продажу розчинної кави у Китаї зріс вп'ятеро, і до 2015 року подвоїться до $ 1,96 млрд.

Starbucks, найбільша у світі мережа кав'ярень, працює на китайському ринку з 1999 року, і формує звичку споживачів до більш якісної заварної кави. Starbucks планує потроїти кількість своїх кав'ярень у Китаї до 1,5 тис до 2015 року.

За матеріалами Bloomberg.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер