Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Nestle і Starbucks "присадять" китайців на каву

Nestle і Starbucks
Фото: chinabevnews.wordpress.com
Компанії Nestle та Starbucks починають підкорювати китайський ринок кавових продуктів, намагаючись за допомогою нових кав'ярень та магазинів сформувати у населення культуру споживання кави.

Завтра Nestle вперше оприлюднить дані з продажу у своєму китайському підрозділі, і компанія готується до зростання попиту у країні на свої нові кавомашини Nespresso.

Керівництво Starbucks у квітні оголосило про наміри у 2013 році розпочати у Китаї продаж популярної кавоварки Verismo. З цим продуктом компанія прагне відвоювати частку ринку у лідерів - Nestle та Green Mountain Coffee Roasters.

Кава – напій молоді у великих містах

Компанії розраховують, що зростання добробуту китайців збільшить їхній інтерес до західного напою, хоча зараз в середньому китайці споживають лише три чашки кави на душу населення на рік, і ринок кави і кавової продукції ще не розвинутий. Споживачами кави стають переважно молоді мешканці великих міст, у той час як старші китайці традиційно надають перевагу чаю.

Nespresso, підрозділ Nestle, вийшов на ринок Китаю у 2007 році. Компанія відкрила у країні три фірмові магазини. За словами регіонального директора Nespresso у Південно-східній Азії, Китаї та Кореї Марка Ліндерса, компанія прагне створити культуру споживання кави у країні. Цього року Китай стане другим за величиною ринком Nestle після США.

Компанії виховують культуру споживання кави

Продаж розчинної кави приносить більшу частку прибутку виробників кавової продукції у Китаї. За даними аналітичної компанії Mintel, з 2004 до 2011 року обсяг продажу розчинної кави у Китаї зріс вп'ятеро, і до 2015 року подвоїться до $ 1,96 млрд.

Starbucks, найбільша у світі мережа кав'ярень, працює на китайському ринку з 1999 року, і формує звичку споживачів до більш якісної заварної кави. Starbucks планує потроїти кількість своїх кав'ярень у Китаї до 1,5 тис до 2015 року.

За матеріалами Bloomberg.

Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
"Циркони" з суші, відновлені 1,5 та 3 тонні бомби і натиск на Донбасі. Про останню тактику росіян – Том Купер
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Франції потрібні країни-однодумці. Макрон-яструб відкриває двері Європи для Великої Британії – Едвард Лукас
Кілька думок про російський розвідувально-ударний ланцюг. Більшість обстрілів відбувається на основі агентурних даних – Том Купер
Кілька думок про російський розвідувально-ударний ланцюг. Більшість обстрілів відбувається на основі агентурних даних – Том Купер
Війна в Україні після російських виборів. Активізація чи затягування? – Мік Раян
Війна в Україні після російських виборів. Активізація чи затягування? – Мік Раян