Nestle і Starbucks "присадять" китайців на каву
Завтра Nestle вперше оприлюднить дані з продажу у своєму китайському підрозділі, і компанія готується до зростання попиту у країні на свої нові кавомашини Nespresso.
Керівництво Starbucks у квітні оголосило про наміри у 2013 році розпочати у Китаї продаж популярної кавоварки Verismo. З цим продуктом компанія прагне відвоювати частку ринку у лідерів - Nestle та Green Mountain Coffee Roasters.
Кава – напій молоді у великих містах
Компанії розраховують, що зростання добробуту китайців збільшить їхній інтерес до західного напою, хоча зараз в середньому китайці споживають лише три чашки кави на душу населення на рік, і ринок кави і кавової продукції ще не розвинутий. Споживачами кави стають переважно молоді мешканці великих міст, у той час як старші китайці традиційно надають перевагу чаю.
Nespresso, підрозділ Nestle, вийшов на ринок Китаю у 2007 році. Компанія відкрила у країні три фірмові магазини. За словами регіонального директора Nespresso у Південно-східній Азії, Китаї та Кореї Марка Ліндерса, компанія прагне створити культуру споживання кави у країні. Цього року Китай стане другим за величиною ринком Nestle після США.
Компанії виховують культуру споживання кави
Продаж розчинної кави приносить більшу частку прибутку виробників кавової продукції у Китаї. За даними аналітичної компанії Mintel, з 2004 до 2011 року обсяг продажу розчинної кави у Китаї зріс вп'ятеро, і до 2015 року подвоїться до $ 1,96 млрд.
Starbucks, найбільша у світі мережа кав'ярень, працює на китайському ринку з 1999 року, і формує звичку споживачів до більш якісної заварної кави. Starbucks планує потроїти кількість своїх кав'ярень у Китаї до 1,5 тис до 2015 року.
За матеріалами Bloomberg.