Азаров з подачі Темника суттєво ускладнить життя автомобілістам
За словами джерела Forbes, знайомого з підсумками останнього засідання Кабінету міністрів, 6 березня уряд проект Темник схвалив.
Автомобілістам документ навряд чи сподобається, і не лише через штрафи, пише видання. Якщо парламент прийме цей закон, паркувальники отримають право блокувати колеса неплатників, і за допомогою ДАІ відправлятимуть машини на штрафмайданчики.
Стягнення з водіїв, згідно із законопроектом, будуть чималими: від 8 до 12 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 136 до 204 гривень. Зазначимо, що сьогодні в центрі Києва розмір паркувального збору становить 10 гривень за годину.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: За рік усі водії України повинні обміняти старі права на нові
"Ціни на парковку в центрі повинні бути такими високими, заборонними, щоб у водіїв був стимул залишати машини на в'їзді в місто, біля метро, не перебиватися парковками, а їхати в центр на метро. Це економічний метод впливу на водіїв, тому що інших важелів впливу на ситуацію немає", - наголосив керівник "Київпарктранссервіс" Андрій Дудко.
Не без інтересу
На думку співрозмовника видання, нововведення в першу чергу вигідне власникам парковок і, зокрема, найбільшому гравцеві на цьому ринку - Київському комунальному підприємству "Київпарктранссервіс". Воно контролює чверть парковок в українській столиці і всі офіційні парковки в центрі Києва.
"Витрати на будівництво парковки в середньому становлять до 500 тис гривень - це дуже небагато. Зараз ми готуємо документи щодо землевідведення та готуємо на інвестиційний конкурс ще 7 майданчиків під паркінги, на які вже у 2013-му сподіваємося залучити інвесторов. Зокрема, на Оболонському проспекті, підземний паркінг на проспекті Глушкова, 1, на метро "Сирецька" і т.д", - пояснив Дудко.
Законопроект також пропонує, щоб кількість паркувальних місць у столиці становила не менше 10% від чисельності населення. Тобто, якщо він буде прийнятий Верховною Радою, сумарна кількість паркомісць має збільшитися до 300 тис.