Близько 90 вагонів столичного метрополітену реконструюють
За словами голови КМДА Володимира Бондаренка, з японцями вже досягнуто домовленість про те, що частина коштів з кредиту для Бортницької станції аерації підуть на розвиток столичної транспортної мережі, , інформує служба новин "Радіо "Київ 98 FM".
"Змінений дизайн в них буде і ходова частина буде перероблена на двигуни японського виробництва - на третину економніші. Ми розпочали також роботи щодо реанімації лінії метрополітену, яка повинна з'єднати Троєщину з правим берегом. Ми пішли шляхом так званого інженерного рішення лего - це коли робиться рейкова лінія уся повністю під метро і під трамвай, паралельно буде іти 4 рейки: 2 для метро, 2 для трамваю", - розповів він.