Burberry збільшив продажі завдяки азійським ринкам
Загалом обсяги продажів модного дому Burberry в останньому кварталі минулого року збільшилися на 9% до 613 млн фунтів стерлінгів з 574 млн фунтів у 2011 році.
Найкраще протягом кварталу продавалися пальто, шарфи, чоловічі костюми та аксесуари.
Загальний обсяг роздрібних продажів Burberry у власних магазинах і інших торгових мережах зріс на 13% до 464 млн фунтів.
Однак оптові продажі мережі скоротилися на 5%. Компанія пояснює це падінням попиту в Європі. Відділ оптових продажів Burberry, який постачає товар іншим продавцям, у 2012 році приніс 120 млн фунтів, а у 2011 – 130 млн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Burberry стає цифровим, щоб повернути клієнтів
Виконавчий директор Burberry Ангела Арендтс заявила: "Ми очікуємо, що ситуація на ринку залишиться складною".
Зростання прибутків виробника товарів класу "люкс" продовжується з вересня минулого року, коли компанія оголосила про глобальне зменшення торгівлі.
У різних регіонах найвищими роздрібні продажі компанії були в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, Гонконзі і Китаї. Натомість, рівень продаж у Європі залишився незмінним.
Оптові продажі Burberry збільшила в Азії, США і на ринках, що розвиваються. Однак обсяги оптового продажу впали у Європі, де невеликі модні магазини закриваються.
За матеріалами BBC.