Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через погані дороги Україна втрачає транзитний потенціал, - представник перевізників

Через погані дороги Україна втрачає транзитний потенціал, - представник перевізників
Фото: frankensstein.livejournal.com
Через погану якість дорожнього покриття Україна втрачає вантажопасажирський транзитний потенціал, тому що міжнародні перевізники збиткують через якість українських доріг на декілька мільярдів гривень щороку.

Про це на прес-конференції у вівторок в Києві розповів представник Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України В'ячеслав Клименко.

За його словами, зараз низка великих західних транспортних компаній скеровує свої машини в обхід України.

"Зараз вантажі йдуть на Казахстан через Білорусь і Росію, де дороги незрівнянно кращі. Ми ж зазнаємо непоправних втрат", - сказав він.

За даними асоціації, втрати підприємств від поганої якості доріг становлять 6,806 млрд грн в рік.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В "Укравтодорі" знайшли винних за погані дороги: вони ховаються в регіонах

Тим часом на одне підприємство ця сума становить у середньому 2 млн грн на рік.

"А тепер помножте це на 3403 учасника АсМАП і ви отримаєте вражаючу цифру", - сказав він.

На його думку, для того, щоб вийти із цієї ситуації, необхідна консолідація всіх зацікавлених у цьому сил і, насамперед, держави.

Додамо, що, за оцінкою Мінінфраструктури, у поганому стані перебуває 17% доріг країни: 9,5 тис км - державного значення і 18,6 тис км - місцевого.

Тим часом, за підрахунками "Укравтодору", сьогодні потребує заміни дорожнього покриття 170 тис км українських доріг, для чого потрібно, щонайменше, 450 млрд грн.

У лютому на ремонтні роботи виділено 2 млрд грн.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян